کد خبر : 1679549 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 16:46 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی جدید برای تیم صادق محرمی (عکس)

ایگور یوویچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم دیناموزاگرب صدرنشین لیگ کرواسی برگزیده شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، او در این پست جانشین نناد بلیتسا سرمربی شناخته شده و نامدار تیم دینامو شده که به دلیل اختلاف مالی با مدیرا این باشگاه از سمت خود کناره گیری کرد.

 

خبر مهم دیگر هم این که در یکی دو روز آینده تمرینات تیم دینامو آغاز خواهد شد. آخرین تمرین تیم دینامو قبل از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبالد ر روز 13 مارچ انجام شد و بازیکنان ودر این هفته بعد از یک ماه و نیم دوباره به تمرینات بازمی‌گردند. زمان شروع تمرینات تیم دیناموزاگرب حداکثر چهارشنبه این هفته در نظر گرفته شده است.

 

به نظر می‌رسد لیگ کرواسی در نیمه ماه می کرواسی آغاز شود و به همین دلیل بازیکنان به آماده سازی مجدد به 15-20 روز زمان نیاز دارند. البته ممکن است لیگ کرواسی دیرتر از این هم آغاز شود.

 

تمرینات تیم دینامو با اقدامات اپیدیمولوژیک آغاز خواهد شد و این مسئله بر شکل تمرینات نیز تاثیر خواهد گذاشت اما به مرور زمان نحوه تمرین به مدل های قبلی بازخواهد گشت. دینامو قهرمان قطعی این فصل فوتبال کرواسی است و با مربی جدید پیش خواهد رفت تا زمانی که سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب شود. لازم به ذکر است که تیم دینامو زاگرب، صادق محرمی بازیکن ایرانی را در اختیار دارد.

 

در فوتبال کرواسی تیم های دیگری نیز هستند که تمرینات خود را شروع کرده‌اند.

 

1491935

دیدگاه‌ها