کد خبر : 1679551 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 16:55 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن سابق پی اس جی:

ترجیح می دهم 2 امباپه داشته باشم تا 2 نیمار

ژان میشل لارکه هافبک سابق پی اس جی موافق حفظ امباپه و فروش نیمار است.

ترجیح می دهم 2 امباپه داشته باشم تا 2 نیمار

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای قرنطینه و تعطیلی فوتبال، صحبت از کیلیان امباپه و نیمار به یکی از سوژه های اصلی رسانه های فرانسه و اسپانیا تبدیل شده است. رئال مادرید امباپه را می خواهد و بارسلونا هم مثل تابستان گذشته در پی بازگرداندن نیمار است با این حال پی اس جی قصد از دست دادن این دو فوق ستاره خود را ندارد.

امباپه و نیمار هر دو تا 2022 قرارداد دارند. امباپه تمایلی بررای تمدید از خود نشان نداده و نیمار هم خواهان جدایی است. پی اس جی از یک سو در تلاش برای حفظ امباپه است و از سوی دیگر تحرکاتی جدید برای تمدید با نیمار را شروع کرده است.

 

 

1491937

 

 

ژان میشل لارکه هافبک پی اس چی در دهه 70 معتقد است حفظ امباپه باید در اولویت باشد. او به رادیو مونته کارلو گفت:« ترجیح می دهم در تیمم دو امباپه داشته باشم تا دو نیمار. البته نیمار بر جذابیت های هر دیداری اضافه می کند و امباپه از لحاظ هیجانی نمی تواند به سطح نیمار برسد ولی او از لحاظ سنی در شرایطی بسیار مطلوب تر قرار دارد و روی کیلیان می توان برای آینده حساب بیشتری باز کرد.»

 

در فرانسه می گویند امباپه در حال تبدیل شدن به نیمار از حیث ایجاد حواشی و بی انضباطی است. لارکه در این رابطه گفت:«  بله، این اواخر امباپه رفتارهایی عجیب از خود نشان داده است. رفتارهایی که در سطح او نبوده است. امباپه برای خیلی ها یک الگو است و باید روی احساساتش در زمین کنترل بیشتری داشته باشد. با همه این اوصاف اما من دو امباپه را به دو نیمار ترجیح می دهم.»

 

 

دیدگاه‌ها