کد خبر : 1679920 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 18:10 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه های ستاره فرانسوی:

امباپه می خواهد برای رئال بازی کند ولی.....

مدیر برنامه های کیلیان امباپه گفت که بعید است این بازیکن تابستان پیش رو راهی رئال شود.

امباپه می خواهد برای رئال بازی کند ولی.....

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، کیلیان امباپه هنوز قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکرده و بحران ویروس کرونا نیز تمام فعالیت های مربوط به فوتبال را متوقف کرده است و این قطعا تاثیرات خود روی نقل و انتقالات را هم خواهد گذاشت.

قرارداد ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در سال 2022 به اتمام می رسد و رئال مادرید همچنان وضعیت کیلیان امباپه را دنبال می‌کند. اگر این ستاره فرانسوی و 21 ساله تا سال آینده قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نکند، این به آن معنا خواهد بود که او قصد ندارد در PSG بماند و قطعا این اتفاق باعث خوشحالی مادریدی ها خواهد شد.

برخی منابع از تمایل رئال برای جذب امباپه در تابستان پیش رو خبر داده اند ولی این احتمال بعید به نظر می رسد.

 

 

1491873

 

 

ایوان لومی مدیر برنامه های امباپه در مصاحبه با مارکا گفت:« امباپه دوست دارد که برای رئال مادرید بازی کند. او به بازی کردن زیر نظر زیدان که الگوی اوست علاقه دارد و در صورت پیوستن به رئال، گرانترین شماره 9 جهان می شود.

می توان این احتمال را داد که او در تابستان راهی رئال مادرید شود اما رئال فعلا توان پرداخت 300 میلیون یورو را ندارد. کیلیان دقیقا به همین اندازه ارزش دارد. او مهاجم فوق العاده ای است.»

 

ایجنت امباپه ادامه داد:« در حال حاصر هیچ رقابت بزرگی در خط حمله رئال وجود ندارد. بنزما بهترین مهاجم تیم است و بی رقیب؛ با این حال او به پایان اوج فوتباش نزدیک می شود. به نسبت رئال، در پی اس جی ترافیک بیشتری در خط حمله وجود دارد و رئال مطمئناً بدون مشکل، جایی برای کیلیان پیدا خواهد کرد.

معتقدم امسال نقل و انتقالات بزرگی صورت نخواهد گرفت. باشگاه ها دچار مشکل اقتصادی هستند و فکر می کنم رئال پس از یورو 2021 به سراغ امباپه بیاید.»

 

 

1414732

دیدگاه‌ها