کد خبر : 1679559 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 17:20 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

موضع باشگاه اینتر در قبال انتقال لائوتارو

این دو بازیکن را بدهید؛ لائوتارو را تقدیم می کنیم

به نظر می رسد باشگاه اینتر حاضر خواهد شد تا ار ازای دریافت مبلغی پول به علاوه دو بازیکن بارسا مجوز جدای لائوتارو مارتینز را صادر کند.

این دو بازیکن را بدهید؛ لائوتارو را تقدیم می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، مذاکرات بارسلونا و اینتر برای انتقال لائوتارو مارتینز هرچند کُند اما در جریان است. اینتر دوست ندارد ستاره آرژانتینی 111 میلیون یورویی خود را از دست بدهد. این رقم فسخ اوست و بارسا اگر لائوتارو را می خواهد، باید این مبلغ را پرداخت کند ولی با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر بارسا پس از شیوع کرونا، امری بعید به نظر می رسد.

بارسا مایل به تعویض بازیکن است و اینتر نیز حالا بی میل نیست که با دریافت مبلغی پول به علاوه دو بازیکن بارسلونا، مجوز جدایی لائوتارو را صادر کند.

 

 

1491471

 

 

در حالی که گفته می شد اینتر تمایل به جذب آرتور ملو، جونیور فیرپو، آنتوان گریزمان و مارک کوکوریا را از بارسلونا دارد اما منابع نزدیک به این باشگاه می گویند که نلسون سمدو و کارلس آلنیا مهره های مد نظر آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری محسوب می شوند و اگر قرار به معاوضه بازیکن باشد، اینتر این دو را ترجیح می دهد.

 

 

The FC Barcelona has Ousmane Dembélé and follows hinting in Twitter

 

 

نلسون سمدو بر سر تمدید قرارداد با بارسا به توافق نرسیده و دو طرف مشکلی برای جدایی نخواهند داشت. کارلس آلنیا نیز ژانویه به صورت قرضی راهی بتیس شد اما در قرارداد او بند خرید وجود ندارد. در خط میانی بارسا، ترافیک زیادی وجود دارد؛ ضمن اینکه کیکه ستین روی ریکی پویج نیز برای این منطقه حساب باز کرده است.

در واقع بارسا با کمال میل حاضر خواهد بود تا سمدو و آلنیا را به اینتر بدهد و در عوض لائوتارو را در اختیار بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها