کد خبر : 1679702 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 17:00 | 64K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: تحقیق کردم، فهمیدم حق با افشین است

چرا شاغلام حرفش درباره قلعه‌نویی را پس گرفت؟

غلامحسین پیروانی صحبت هایی که درباره امیر قلعه نویی انجام داده را پس گرفته ؛ او می گوید متوجه شده حق با برادرش است.

چرا شاغلام حرفش درباره قلعه‌نویی را پس گرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های تندی که افشین پیروانی علیه امیر قلعه نویی انجام داد، بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت و باعث شده تا هواداران پرسپولیس و سپاهان مطالب متعددی را علیه یکدیگر بیان کنند. این مساله با توجه به استقلالی بودن امیر قلعه نویی طرفداران او را نیز عصبانی کرده و شاهد یک جنگ تمام عیار مجازی بوده ایم.


در چنین شرایطی صبح امروز غلامحسین پیروانی سرمربی اخلاق مدار فوتبال ایران که برادر بزرگتر افشین پیروانی هم هست، در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر سعی بر پایان این جریانات کرده بود. شاغلام فوتبال در این مصاحبه گفته بود: «عمر قهرمانی کوتاه است ولی پهلوانی تا وقتی که «خدا خدایی می‌کند» باقی می ماند. ان شاءالله این حاشیه ها نباشد. از افشین هم خواهش می کنم از حاشیه ها دور شود. او هم آدمی نیست که بی گدار به آب بزند. باید سئوال کنم و ببینم چه اتفاقاتی افتاده است.»


شاغلام در مصاحبه اش درباره قلعه نویی نیز این جملات را بر زبان آورد: «قلعه نویی آدم خوبی است و نمی توانم وسط این دو نفر قضاوت کنم. به برادرم، قلعه نویی و تمام فوتبالی ها احترام می گذارم. پست و مقام به «علی» هم نماند و به ما هم نمی ماند.»


صحبت های غلامحسین پیروانی این مفهوم را می رساند که شاید او می خواهد با پادرمیانی بین برادرش و امیر قلعه نویی به حواشی ایجاد شده پایان بدهد اما چند ساعت بعد یک گفت و گوی دیگر از شاغلام منتشر شد که حرف های قبلی او را نقض می کرد و به نوعی این مربی باتجربه حرفش را پس گرفته بود.


پیروانی در گفت و گوی دوم خود که با خبرگزاری فارس انجام داده بود، بیان کرد: «من اصلا در ریز جریانات اتفاق افتاده بین طرفین نبودم و وقتی در مورد این موضوع سوال پرسیده شد طبق عادت همیشگی خود افراد را به آرامش دعوت کردم. از نظر من همه آدم ها خوب هستند و به همین دلیل هم گفتم قلعه نویی آدم خوبی است.»


وی افزود: «وقتی متوجه ماجراها و پشت پرده حرف ها قرار گرفتم فهمیدم که حق با افشین است. من تازه متوجه دلیل این صحبت ها شدم.»


 

دیدگاه‌ها