کد خبر : 1679740 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 17:02 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس روآ:

به خاطر اعتقادات مذهبی به منچستریونایتد نرفتم!

کارلوس روآ گلر تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1998 گزینه اول جانشینی پیتر اشمایکل در یونایتد بود.

به خاطر اعتقادات مذهبی به منچستریونایتد نرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس روآ زمانی به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های دنیا مطرح بود. گلری که در جام جهانی فرانسه نقش اصلی را در پیروزی آرژانتین بر انگلیس در ضیافت پنالتی ها داشت. او با سابقه بازی برای راسینگ کلاب، لانوس و مایورکا، قرار بود راهی منچستریونایتد شود ولی در آستانه سال 2000 از فوتبال خداحافظی کرد چرا که فکر می کرد دنیا قرار است به اتمام برسد.

 

 

1492136

 

1492135

 

 

روآ در مصاحبه با دیلی میرر و در مورد پیشنهاد منچستر و بازنشستگی زودهنگامش از فوتبال گفت:« در آن مقطع بسیار درگیر مذهب و مطالعه انجیل بودم. خیلی تعمق می کردم و خانواده ام نیز در این راه حامی من بود. کنار گذاشتن فوتبال، تصمیم بسیار سختی بود اما در آن مقطع، اتفاقاتی شخصی رخ داد که چاره ای دیگر نداشتم. سران مایورکا تا مدت ها فکر می کردند که من منصرف خواهم شد. می توانستم به منچستریونایتد بروم ولی در نهایت مسیر زندگی ام را عوض کردم. در آن دوران حرف های احمقانه زیادی در مورد من زده می شد؛ بدون اینکه واقعیت داشته باشند.»

 

 

 

1492133

 

 

روآ ادامه داد:« هنوز هم از لحاظ روحی معتقدم تصمیم درستی بود ولی از نظر ورزشی خیر. من در بهترین دوران فوتبالم بودم. می توانستم به منچستر بروم و بسیار پیشرفت کنم. از این لحاظ احساس پشیمانی می کنم.»

 

 

دیدگاه‌ها