کد خبر : 1679743 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 17:07 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای باورنکردنی درباره علت مرگ کوبی برایانت

این امکان وجود که شرکت سازنده هلیکوپتر کوبی برایانت فقید در مرگ این اسطوره بسکتبال نقش مهمی را ایفا کرده باشد.

ادعای باورنکردنی درباره علت مرگ کوبی برایانت

به گزارش "ورزش سه"، خانواده چهار تن از قربانیان حادثه سقوط هلیکوپتری که کوبی برایانت و دخترش نیز در آن حضور داشتند و جان خود را از دست دادند، صحبت های عجیبی را مطرح کرده اند.

 

اعضای بازمانده خانواده آلتوبلی و ماسر که شامل دو فرزند باقیمانده آلتوبلی و همسر کریستینا ماسر، پسرش و دو دختر او‌ می شوند ادعا می کنند که سهل انگاری کمپانی اکسپرس آیلند(شرکت مربوط به هلیکوپتر ها) دلیل مرگ و میر عزیزانشان بوده است.

 

 

1472939

 

 

اعضای بازمانده خانواده ها ادعا می کنند این شرکت با سهل انگاری و بی احتیاطی و نقض مسائلی نظیر اجاره دادن ،مدیریت ،نگهداری ،کنترل ، واگذاری و کار با هلیکوپتر موردنظر باعث این حادثه تلخ شده است.

 

آنها به شدت از سهل انگاری این شرکت عصبانی هستند و معتقدند که این حادثه لطمات زیادی را به لحاظ روحی و روانی به این خانواده ها وارد کرده است.

 

اگرچه شرکت اکسپرس آیلند بعد از وقوع این حادثه اعلام کرده بود که در این اتفاق تلخ هیچ نقشی نداشته است اما حالا با توجه به موارد گفته شده به نظر می رسد که مرگ اسطوره باشگاه لس آنجلس لیکرز می‌تواند به دلیل سهل انگاری این شرکت باشد؛ اتفاقی که در صورت اثبات شدن می تواند حواشی زیادی را رقم بزند.

 

دیدگاه‌ها