کد خبر : 1679812 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو کارلوس: ظرف 10 دقیقه از اینتر به رئال رفتم

روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید بعد از اختلاف عقیده با مسئولین نراتزوری ظرف ده دقیقه تصمیم گرفته اینترمیلان را ترک کرده و راهی رئال مادرید شود.

روبرتو کارلوس: ظرف 10 دقیقه از اینتر به رئال رفتم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو کارلوس، دفاع چپ افسانه‌ای فوتبال برزیل می‌گوید زمانی که بازیکن اینتر میلان بوده بعد از اختلاف عقیده با کادر فنی نراتزوری درباره پستی که باید در زمین بازی می‌کرده، ظرف ده دقیقه تصمیمش را برای ترک این تیم و پیوستن به رئال مادرید گرفته است.

 

روبرتو کارلوس در سال 1995 کشورش برزیل و باشگاه پالمیراس را ترک کرده و راهی اروپا شد. ولی او تنها یک فصل در سری آ باز ی کرده و سپس راهی رئال مادرید شد. آن روزها روی هاجسون انگلیسی هدایت نراتزوری را به عهده داشت. کارلوس حالا می‌گوید علت اینکه خیلی زود اینتر را ترک کرده این بوده که روی هاجسون و کادر فنی‌اش به او گفته‌اند نمی‌تواند در پست مورد علاقه‌اش یعنی دفاع چپ بازی کند.

 

1490060

 

روبرتو کارلوس در گفتگو با صفحه اینستاگرام فیفا گفت:" من در اینتر به عنوان وینگر بازی می‌کردم. مشکل اینجا بود که من در هفت بازی اولم برای اینتر هفت گل زدم. آنها تصمیم گرفتند از من در  جلو استفاده کنند و من در سال 1995 از این تصمیم آنها خیلی ضربه خوردم".

 

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه گفت:" با رئیس اینتر ماسیمو موراتی صحبت کردم و گفتم نمی‌توانم جلو بازی کنم چون سه ماه دیگر کوپا آمه‌ریکا در پیش است. بعد از آن با لورنزو سانز رئیس رئال یک جلسه داشتم و ظرف ده دقیقه اینتر را ترک کرده و به رئال مادرید پیوستم. بله آن زمان کارها خیلی سریع انجام می‌شد".

 

1492220

 

روبرتو کارلوس در این گفتگو درباره ستاره این روزهای فوتبال برزیل نیمار هم صحبت کرده و گفت:" نیمار حال و روز خوبی دارد، خوشحال است و گل می‌زند. من دوست دارم شاهد بازی‌های متواضعانه او در پاری سن ژرمن و در آینده، در جام جهانی باشم. نیمار می‌تواند بهترین بازیکن دنیا باشد".

 

 

دیدگاه‌ها