کد خبر : 1679830 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 11:29 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت عدم پرداخت جریمه ۷۰ میلیارد تومانی؛

سه پنجره باشگاه عربستانی بسته می‌شود

باشگاه الاتحاد عربستان در آستانه بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی در تابستان پیش روست.

سه پنجره باشگاه عربستانی بسته می‌شود

به گزارش ورزش سه، دعوی چهار میلیون یورویی مروان دا کاستا بازیکن مراکشی و رای فیفا در این باره، منجر به محکومیت این باشگاه مشهور عربستانی شده و عدم پرداخت بدهی چهار میلیون یورویی به این بازیکن، ممکن است باشگاه را به مهلکه بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی بیاندازد.

 

فیفا باشگاه الاتحاد را به پرداخت ۴ میلیون یورو و همچنین پنج درصد سود این مبلغ متهم کرده است. این در حالی است که الاتحاد به این رای فیفا اعتراض دارد و شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش خواهد برد.

 

جالب این که بازیکن مراکشی در شکایت خود قصد داشت الاتحاد را به دلیل فسخ ناگهانی قرارداد به ۵.۵ میلیون یورو محکوم کند اما فیفا با پرداخت ۴ میلیون یورو موافقت کرده است. در حال حاضر مهلت یک ماه و نیمه برای باشگاه الاتحاد در نظر گرفته شده و اگر در این زمان پول به حساب بازیکن نباید به این معناست که الاتحاد از سه پنجره نقل و انتقالات آتی محروم خواهد شد. در حال حاضر مدیران باشگاه الاتحاد در حال تصمیم گیری در این باره هستند که به رای صادره کنند یا پول بازیکن را بپردازند.

 

زنگ خطر بحران مالی برای باشگاه های ثروتمند عربستانی که در استخدام و اخراج بازیکن ید طولایی دارند به صدا درآمده و فدراسیون فوتبال این کشور در تدارک محدود کردن خریدها از سوی باشگاه های این کشور است.

 

تیم الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ حضور ندارد و در لیگ حرفه ای عربستان نیز سیزدهم است؛ یعنی یک پله مانده به منطقه سقوط.

دیدگاه‌ها