کد خبر : 1679835 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 11:38 | 24.6K بازدید | 3 دیدگاه

لیگ برتر بیستم را از هفته بیستم شروع کنیم 

پیشنهاد عجیب مالک شهرخودرو درباره ادامه مسابقات

در روزهایی که آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مشخص نیست باشگاه های مختلف ایده ها و طرح های خود را درباره این بازی ها به سازمان لیگ ارائه می کنند.

 پیشنهاد عجیب مالک شهرخودرو درباره ادامه مسابقات

به گزارش" ورزش سه" چندی قبل مسئول کمیته برگزاری مسابقات در مصاحبه ای با سایت "ورزش سه"  گفته بود که هر باشگاه با توجه به شرایطی که در جدول دارد برای مسابقات ایده می دهد و براساس حرف های سهیل مهدی تیم هایی که در خطر هستند تمایل دارند لیگ تعطیل شود. 


اما شرایط برای برخی باشگاه های دیگر نیز متفاوت است. شهرخودرو در حال حال حاضر با یک امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر از استقلال در رده پنجم قرار دارد و با توجه به رقابت شدید بالای جدول شاید شانس کمتری برای رسیدن به کسب سهمیه آسیایی را پیدا کند آن هم در حالی که این تیم در نیم فصل سرمربی اش و چند مهره کلیدی اش را هم از دست داد. فرهادحمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو اما درباره آینده مسابقات لیگ برتر ایده مدنظرخودش را دارد.  او در این رابطه گفت:" به نظرم قهرمان و تیم‌هایی که سهمیه آسیایی می‌گیرند امروز اهمیت زیادی نسبت به 2 تیمی که می‌افتند و تیم‌هایی که بالا می‌آیند ندارند. فقط 2 تیم صعود کننده و سقوط کننده مهم هستند و این حائز اهمیت تر است. پیشنهاد من این بود که همین لیگ را به فصل آتی منتقل کنیم. یعنی با همین شرایط که پرسپولیس اول است و بقیه تیم‌ها در جایگاهشان هستند به همین شکل مسابقات لیگ بیستم را آغاز کنند. این موضوع هم چند اتفاق خوب دارد. هم می‌شود زمانبندی برای لیگ بعد کرد و از همه مهمتر این موضوع اتفاق می‌افتد که یک لیگ منظم خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها