کد خبر : 1679872 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 14:28 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

اراده ای برای برگزاری بازی پرسپولیس- سپاهان وجود نداشت

فتاحی: کارنامه قلعه نویی جای حرف و حدیث ندارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید امیرقلعه نویی با اصول روز دنیا خودش را هماهنگ می کند.

فتاحی: کارنامه قلعه نویی جای حرف و حدیث ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رضا فتاحی در مورد درگیری بین امیر قلعه نویی و افشین پیروانی گفت: من فقط این را می توانم بگویم که امیرقلعه نویی پرافتخارترین مربی ایران است و نمی شود در این باره هیچ حرفی زد و آن را به مسائل دیگری ربط داد. او یک مربی است که روز کار می کند و خودش را به فوتبال روز دنیا مجهز کرده است و به هیچ عنوان سنتی نیست.

 

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است رای بازی پرسپولیس- سپاهان در کمیته استیناف تغییر کند هم گفت: فردا جلسه است و در آن هستیم، مدارک جدیدی تری هم داریم. امیدوارم رای برگردد و نتیجه در مستطیل سبز رقم بخورد تا بقیه تیم ها ضرر نکنند.

 

سرپرست سپاهان در مورد منع باشگاه ها از خرید بازیکن خارجی هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست. بحث شد قرارداد خارجی ها ریالی بسته شود که ما در این باره بحث کردیم و ممکن است به فوتبال آسیب بزند چون با این شرایط بازیکنان درجه یک وارد فوتبال نمی شوند. قرار شد این جلسات ادامه دار باشد ولی قوانین فدراسیون را باید رعایت کند.

 

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا استادیوم نقش جهان مورد تایید AFCقرار گرفته یا نه هم گفت: بله استادیوم تایید شده است. ما دو ورزشگاه معرفی کردیم، نقش جهان و فولاد شهر ولی مشکلی برای برگزاری بازی در نقش جهان نداریم.

 

او در مورد اینکه پیروانی ادعا کرده قرارداد قلعه نویی 10 میلیارد است هم گفت: اصلا چنین چیزی را تایید نمی کنم ولی رقم قرارداد را هم نمی توانم بگویم.

 

فتاحی در مورد بازی سپاهان- پرسپولیس گفت: باید بازی ما با پرسپولیس برگزار شود، خدا شاهد ات من ساعت 5 بعد از ظهر اعلام کردم آماده ایم بازی کنیم ولی اراده ای برای برگزاری بازی از سوی پرسپولیس و مسوولان برگزاری بازی نبود. من وقتی به رختکن پرسپولیس رفتم دیدم پرسپولیسی ها آماده بودند که استادیویم را ترک کنند.

 

او در مورد اینکه گفته می شود نتیجه  سه بر صفر بازی از سوی کمیته انضباطی تایید می شود هم گفت: شما قاضی هستید؟ هنوز جلسه ای برگزار نشده است و اجازه بدهید جلسه فردا تشکیل شود.

دیدگاه‌ها