کد خبر : 1679873 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 14:32 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

فرشید اسماعیلی مگر بیشتر از حقش خواسته؟

روشن: جای امثال نوری ردیف آخر پیشکسوتان است

پیشکسوت استقلال می گوید بعضی از کسانی که در کمیته پیشکسوتان این باشگاه هستند سابقه زیادی در این تیم ندارند.

روشن: جای امثال نوری ردیف آخر پیشکسوتان است

حسن روشن در مورد موضع گیری پیشکسوتان علیه فرشید اسماعیلی به ورزش سه گفت: من امروز متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است، خودتان می دانید اهل این نیستم پشت بازیکن در بیایم ولی مگر او چیزی بیشتر از حقش خواسته است؟ بازیکن قرارداد بسته و روی آن حساب کرده است و من فکر نمی کنم این چیز چندان بدی باشد.

 

او ادامه داد: اینکه اسماعیلی در مورد پول ماساژورها حرف زده است از روی خیرخواهی اش بوده، شاید بهتر بود این موضوع را در جلسات خصوصی مطرح می کرد اما الان هم یک پیشکسوت نباید به او حمله کند. 

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد موضع گیری محمد نوری و فنونی زاده علیه فرشید اسماعیلی هم گفت: من مقصر را پیشکسوتان نمی دانم بلکه مقصر آن مدیری است که این افراد را می آورد. بعضی ها روی کار می آیند که نه پیشکوست هستند نه کاری از دستشان بر می آید. سوال من این است که نوری چه زمانی پیشکسوت استقلال شد که ما نمی دانیم؟ بپرسید او چقدر سابقه ای دارد که باید روی صندلی پیشکسوتان باشگاه بنشیند. افرادی مثل فنونی زاده هم از مدیران حمایت می کنند تا به باشگاه دعوتشان کنند.

 

وی افزود: وظیفه علی جباری است که پیشکسوتان باشگاه را متوجه کند وظیفه آنها به هم ریختن تیم نیست. آقای سعادتمند باید به پیشکسوتان بگویید آنها چه حرفی بزنند نه اینکه با صحبت هایشان تیم را به هم بریزند. باید بین ارکان باشگاه هماهنگی وجود داشته باشد که متاسفانه این اتفاق نمی افتد.

 

حسن روشن در پایان گفت: من فکر می کنم آقای سعادتمند به جای اینکه گزینشی پیشکسوت دعوت کند، باید یک سالن بگیرند و یک چایی به قدیمی های باشگاه بدهند تا این افرادی که الان هستند ببیننند جایگاه شان کجاست و باید در سالن ردیف آخر بنشینند. اینطوری باشگاه درست می شود و همه جایگاه خودشان را می دانند.

دیدگاه‌ها