کد خبر : 1679903 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 17:09 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

یادآوری AFC با نکونام و عمران‌زاده (عکس)

کنفدراسیون فوتبال آسیا از مخاطبان خود درباره بهترین تیم رویایی طی سه فصل ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ نظرسنجی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینستاگرام ای‌اف‌سی که در این هفته‌ها با درج پست‌های جذاب و نظرسنجی‌های مختلف، مخاطبان خود را درگیر بحث و تبادل نظر کرده و مطالب مختلف ملی و باشگاهی به نمایش گذاشته، امروز به یادآوری خاطرات فصول اخیر لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

 

تیم‌های منتخب و رویایی فصل‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان آسیا، سوژه امروز صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده که در بین تیم‌ها، نام دو بازیکن ایرانی و پیشین استقلال هم دیده می‌شود.

 

هیچ یک از بازیکنان ایرانی در تیم‌های منتخب سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند، اما نام حنیف عمران‌زاده و جواد نکونام که در تیم رویایی فصل ۲۰۱۳ این رقابت‌ها بود، امروز دوباره یادآوری شده است.

 

نام عمران‌زاده و نکونام در حالی جزو ۱۱ نفر منتخب فصل ۲۰۱۳ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته که این دو بازیکن در آن مسابقات عملکرد خوبی از خود ارائه کرده و نقش موثری در صعود تیم‌شان به‌عنوان صدرنشین گروه D و راهیابی نماینده ایران تا نیمه نهایی بازی‌ها را داشتند؛ رقابت‌هایی که با بدشانسی و ناکامی آبی‌ها در برتری مقابل اف. سی. سئول کره جنوبی و راهیابی به فینال همراه بود.

 

1492328

 

اینستاگرام ای‌اف‌سی در پست «راه بازگشت به چهارشنبه» که هر هفته به دوران افتخارآمیز و خاطره‌انگیز مرتبط است، از مخاطبان خود سوال کرده که کدام تیم طی سه فصل ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، بهترین هستند و کدام تیم را دوست دارید؟

دیدگاه‌ها