کد خبر : 1679941 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 19:46 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبر مهم وزیر ورزش ایتالیا درباره ادامه مسابقات سری آ

وینچنزو اسپادا فورا، وزیر ورزش ایتالیا، می‌گوید که در چند روز آینده پیرامون از سرگیری تمرینات و رقابت های سری آ تصمیم‌گیری خواهد شد.

خبر مهم وزیر ورزش ایتالیا درباره ادامه مسابقات سری آ

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا جز اولین کشورهایی بود که ویروس کرونا به آن ورود کرد و تلفات بسیاری را نیز به همراه داشت. وضعیت بد این کشور به لحاظ شیوع کرونا باعث شد که مسابقات سری آ پیش از سایر رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا به حالت تعلیق در بیاید.

 

در هفته‌های گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال لغو کامل مسابقات سری آ به گوش رسید اما اخیراً سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد که لغو بازی ها در دستور کار آنها نیست و مسابقات بعد از بهبود شرایط از سر گرفته خواهد شد.

 

 

1491820

 

 

حالا و در همین رابطه وزیر ورزش ایتالیا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تا چند روز آینده درباره ادامه مسابقات تصمیم‌گیری خواهد شد. وینچنزو اسپادا فورا در این باره گفت: " من به مواضع مختلف در رابطه با شروع مجدد رقابت ها گوش کردم. در چند روز آینده و بعد از بحث و گفتگو با وزیر بهداشت و هیئت علمی درباره احتمال شروع مجدد جلسات تمرینی با قوانین جدید تصمیم‌گیری خواهد شد. این جلسه به ما امکان می‌دهد که درباره موارد مختلف از جمله از سرگیری مسابقات و مسائل ایمنی در این رابطه صحبت کنیم."

دیدگاه‌ها