کد خبر : 1680905 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 11:30 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر ورزش ایتالیا: تعطیلی سری آ راحت‌ترین کار است

وزیر ورزش ایتالیا می‌گوید در شرایط فعلی، پایان دادن به سری آ برای این کشور به مراتب راحت‌تر از سایر گزینه‌ها خواهد بود.

وزیر ورزش ایتالیا: تعطیلی سری آ راحت‌ترین کار است

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش ایتالیا، وینچنزو اسپادافورا می‌گوید برای شروع مجدد فصل سری آ هیچ تضمینی وجود ندارد. او همچنین اعلام کرد با توجه به شرایط فعلی بحران کرونا، پایان دادن به سری آ برای ایتالیا راحت‌تر از سایر گزینه‌ها خواهد بود.

 

سری آ از ماه گذشته میلادی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا به حالت تعلیق درآمده ولی در روزهای اخیر که دولت ایتالیا اعلام کرده قصد دارد شرایط قرنطینه را آسان‌تر کند، هواداران فوتبال در این کشور امید بیشتری به از سرگیری سری آ پیدا کرده‌اند. بر اساس اعلام دولت ایتالیا تیم‌های فوتبال می‌توانند از تاریخ 28 اردیبهشت تمرینهای گروهی را از سر بگیرند، البته به این شرط که قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

1493354

 

درحالیکه بحث درباره اینکه آیا سری آ باید ادامه پیدا کند یا کلا لغو شود، وزیر ورزش این کشور در فیسبوک خود نوشت:" شروع مجدد لیگ باید تدریجی باشد. نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اکثر مردم خواهان لغو لیگ و توقف کامل فوتبال این فصل هستند".

 

اسپادافورا در ادامه اظهارات خود گفت:" من کسی نیستم که تحت تاثیر نظرسنجی‌ها قرار بگیرم و بر اساس احساس تصمیم‌گیری کنم. ولی پایان دادن فوری به این فصل در شرایط فعلی راحت‌ترین گزینه خواهد بود و جامعه علمی هم با این موافقند. تداوم فوتبال برای کشور ما خیلی مهم است ولی این کار باید در شرایط ایمن انجام شود. یادتان می‌آید پیش از تعلیق سری آ چند تیم وارد قرنطینه شدند؟ ما حالا در پایان آوریل هستیم و نمی‌دانیم ویروس در ادامه چه شرایطی خواهد داشت و رعایت قوانین تا چه حد انجام خواهد شد. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم که فصل دقیقا از چه تاریخی از سر گرفته می‌شود".

دیدگاه‌ها