کد خبر : 1679990 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل

نیمار اصلاح شود، هیچکس جلودار برزیل نیست

رافائل، همبازی سابق نیمار در برزیل می‌گوید او توانایی رهبری نداشته و چه در درون زمین و چه در بیرون از زمین نیاز به پیشرفت و بهتر شدن دارد.

نیمار اصلاح شود، هیچکس جلودار برزیل نیست

به گزارش "ورزش سه"، رافائل، ستاره سابق تیم ملی برزیل و منچستریونایتد که در سلسائو با نیمار همبازی بوده می‌گوید نیمار توانایی رهبری ندارد و برای تبدیل شدن به رهبر برزیل باید چه در زمین و چه بیرون از زمین پیشرفت کرده و بهتر شود. رافائل می‌گوید در صورتیکه این اتفاق بیفتد، سلسائو به تیمی تبدیل خواهد شد که هیچ رقیبی جلودارش نخواهد بود.

 

1492448

 

رافائل در المپیک 2012 لندن در کنار نیمار در تیم ملی کشورش بازی کرده و می‌گوید از همان موقع فوتبال نیمار را به دقت زیر نظر داشته. حالا که سلسائو تمام حواس خود را به رقابتهای کوپا آمه‌ریکا سال آینده و جام جهانی 2022 معطوف کرده رافائل می‌گوید برای موفقیت برزیل، نیمار باید با اصلاح رفتارهایش چه در زمین فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز، خود را به عنوان رهبر تیمی به قدرت برزیل مطرح کند.

 

رافائل در این باره گفت:" ما به نیمار نیاز داریم. در این هیچ شکی نیست. ما به او خیلی نیاز داریم. ولی نیمار باید در بیرون از زمین فوتبال بعضی چیزها را تغییر دهد. این برای یک فوتبالیست مساله خیلی مهمی است. نیمار باید مشکلاتش را در بیرون از مستطیل سبز حل کند تا وقتی وارد زمین می‌شود بتواند از توانش حداکثر استفاده را ببرد. من امیدوارم او بتواند از پس این کار برآید چون در این صورت ما شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت".

 

1492447

 

ستاره سابق برزیل و منچستریونایتد در ادامه گفت:" نیمار، رهبر نیست و به نظر من خصوصیت رهبری ندارد. ولی او وقتی تمرکز دارد و حالش خوب است بدون تردید بهترین بازیکن دنیا است".

 

دیدگاه‌ها