کد خبر : 1680020 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 11:45 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

زنیت نیازی به فروش ستاره ایرانی ندارد

کالچو مرکاتو: ناپل-آزمون یک انتقال پرهزینه

در میان پیشنهاداتی که هر روز برای سردار آزمون بیشتر هم می شوند ناپولی سرسخت ترین باشگاهی بوده که تا امروز می خواهد مهاجم ایرانی را جذب کند.

کالچو مرکاتو: ناپل-آزمون یک انتقال پرهزینه

 به گزارش" ورزش سه" اولین زمزمه های علاقه یک باشگاه به سردار در فصل جدید را ناپولی به راه انداخت و کریستین جیونتولی از همان  ابتدا علائقش را برای جذب این ستاره ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ پنهان نکرد. امروز کالچو مرکاتو اما در این ارتباط نوشت :" ناپل-آزمون یک انتقال گران" در این گزارش همچنین آمده است:" سردار آزمون گزینه اصلی و ثابت جیونتولی مدیر ورزشی ناپولی است و قصد دارد هرکاری بکند تا این بازیکن ایرانی را به ناپل بیاورد." 


در ادامه آمده است:" البته که ناپل  کار بسیار سختی برای جذب سردار آزمون دارد چون زنیت یک باشگاه ثروتمند است و نیازی به فروش این بازیکن ندارد. او شاید برای جذب این بازیکن مجبور به پرداخت 30 میلیون پوند به باشگاه روسی باشد."

 

 

1384182

 


جیونتولی البته که در رویای ساخت یک خط حمله جدید و تازه نفس برای گتوزو و تیم آبی روشن شهر ناپل است چرا که میلیک ، کایخون، امین و یورنته به احتمال قوی از این تیم جدا خواهند شد. البته که هدف جیونتولی برای جذب سردار آزمون جانشینی او به جای آرکادیوش میلیک است که تا دیروز گفته می شد هدف اصلی تیم یوونتوس است اما با زمزمه های جدایی مائور ایکاردی از پارس سن ژرمن حال حواس یوونتوس کمی از سوی میلیک به سمت ایکاردی پرت شده است و به نظر می رسد در صورتی که پاریسی به جدایی ایکاردی راضی باشند یووه او را به هر هدف دیگری ترجیح بدهد.


البته که میلیک طرفداران دیگری از جمله اتلتیکو مادرید را دارد که همزمان خواهان سردار آزمون هم هست.

دیدگاه‌ها