کد خبر : 1680062 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 15:04 | 103.9K بازدید | 3 دیدگاه

با من و شیخ و اسم استقلال بازی کردند

باورنکردنی: مدرک پرداخت قلابی به میلیچ (عکس)

هرویه میلیچ مدافع چپ تیم فوتبال استقلال در گفت و گویی با سایت ورزش سه خبر از یک اتفاق باورنکردنی داد.

باورنکردنی: مدرک پرداخت قلابی به میلیچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، 48 ساعت بعد از انتشار اخباری مبنی بر پرداخت یکی از اقساط مالی باقیمانده باشگاه استقلال به هرویه میلیچ این بازیکن به خبرنگار ما اعلام کرد که پولی به حساب او نیامده و مدرکی که دال بر انتقال این پول از نروژ به حساب بانکی اش است نیز تقلبی است.


گفت و گوی ما با میلیچ از حرف هایش درباره دوری از فوتبال و اوضاع فعلی شیوع کرونا در سراسر جهان آغاز شد. او می گوید: «دلم برای تهران و دوستانم و همینطور برای فوتبال تنگ شده است. امیدوارم با از بین رفتن این ویروس هرچه سریع تر هواداران استقلال را مثل همیشه کنار خودمان ببینیم.»


وقتی از او درباره بحث های مالی یکی، دوماه اخیر سوال می کنیم، او می گوید: «اول از هرچیز باید بگویم این درست نیست که از قول من درباره بحث های مالی حرف های مکرری گفته شده است. هم من و هم شیخ دیاباته می دانیم که فوتبال یک بازی جمعی است و اینطور نیست که فقط به من و شیخ پول پرداخت شود. اگر قرار است پرداختی وجود داشته باشد، باید برای همه و به طور یکسان باشد. ما این موضوع را درک می کنیم و انتظار داریم مدیران استقلال هم این مطالب را در ذهن داشته باشند. البته باخبر هستیم در باشگاه استقلال مشکلات مالی وجود دارد اما من و شیخ 4 ماه است هیچ دریافتی مالی از باشگاه نداشته ایم.»


مدافع چپ استقلال حرف هایش را اینطور ادامه می دهد: «هرروز درباره ما و مسائل مالی مان خبری منتشر می شود که این موضوع را اصلا دوست ندارم.»

 

1434022


از میلیچ سوال می کنیم که ماجرای پرداختی مالی به او به کجا رسیده و آیا حقیقت دارد که او مبلغی را از طرف یکی از طرفداران استقلال در خارج از ایران دریافت کرده؟ میلیچ پاسخ می دهد: «گفته شد یک نفر با پرداخت 15 هزار دلار بخشی از دستمزد من و شیخ را به حساب مان واریز کرده و من این خبر را در رسانه ها خواندم، اما کاغذی به عنوان رسید به باشگاه ارائه شده، قلابی است و چنین پولی به حساب من واریز نشده است. من بلافاصله بعد از اینکه خبری در این زمینه منتشر شد مدرک را چک کردم و آن را برای وکیلم فرستادم. با کنترل مدرک مشخص شد که این رسید مالی فیک است.»


میلیچ همچنین می گوید: «من فکر می کنم این مضحک و مسخره است و با من و باشگاه و هواداران و رییسش بازی شده است. استقلال باشگاه بزرگی است و نباید مسائلی از این  دست داشته باشد. باشگاهی با این عظمت نباید بازیچه دست افرادی قرار بگیرد که مدارک قلابی را به جای رسید های مالی می فرستند.»

 

1492575


وقتی از او سوال می کنیم که آیا مدرک را منتشر خواهد کرد، او می گوید:«در این لحظه فقط می توانم بگویم مدرک مالی ارائه شده حقیقی نیست و من آن را برای باشگاه ارسال کردند تا در این خصوص تصمیم بگیرند. البته من اطلاعی درباره این فرد نداشتم اما آدم های باشگاه او و سوابقش را می شناسند. او با من، کل تیم و شیخ دیاباته بازی کرده است. آنهم در شرایطی که فرهاد مجیدی سرمربی ما تلاش می کند همه چیز مرتب باشد و اعتمادی از بین نرود.»


وقتی از میلیچ درباره مبدا این پرداخت سوال می کنیم، او تاکید دارد:«این پرداخت قرار بوده از سمت نروژ صورت بگیرد که این اتفاق نیفتاده است. من همانطور که گفتم مدارک را به باشگاه فرستادم تا تصمیم بگیرد. واضح است که این پرداخت قلابی است و حقیقت ندارد.»

دیدگاه‌ها