کد خبر : 1680071 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 16:05 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب ولی واقعی؛ ادامه لیگ رومانی در آنتالیا!

اتحادیه لیگ رومانی و فدراسیون فوتبال این کشور توافق کردند که هفته های باقیمانده از فصل 20-2019 در بندر آنتالیا ترکیه برگزار شوند.

عجیب ولی واقعی؛ ادامه لیگ رومانی در آنتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، لیگ رومانی در شرایطی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد که شش تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و اروپا در یک گروه به رقابت می پرداختند و هشت تیم دیگر نیز برای فرار از سقوط در گروهی دیگر حضور داشتند.

26 هفته از لیگ رومانی گذشته بود و کلوژ با 30 امتیاز در صدر بود و از دو بازی مرحله پلی آف نیز 4 امتیاز کسب کرده بود. استوا بخارست نیز با 26 امتیاز تیم دوم بود.

 

 

1492549

 

 

طبق گزارش نشریه گاتزتا اسپورتولیرو، اتحادیه لیگ رومانی و فدراسیون فوتبال این کشور توافق کرده اند که ادامه لیگ در شهر بندری آنتالیا ترکیه واقع در 1000 کیلومتری بخارست(پایتخت رومانی) و بدون تماشاگر برگزار شود.

تیم ها با پروازی چارتر راهی آنتالیا خواهند شد و در حالت قرنطینه و با رعایت پروتکل های بهداشتی ابتدا پیش فصل را پشت سر می گذارند و سپس از ماه ژوئن، هفته های باقیمانده به انجام خواهند رسید.

هرچند باشگاه ها حق پخش تلویزیونی را دریافت خواهند کرد ولی این مبلغ، هزینه های تقال به ترکیه را به طور کامل پوشش نخواهد داد. تیم ها از لحاظ اقامت در هتل های آنتالیا مشلی نخواهند داشت ولی این شهر تنها دو ورزشگاه در سطح حرفه ای در اختیار دارد که برگزاری آن حجم بازی مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

یکی از ورزشگاه ها که مختص آنتالیا اسپور است، از هر لحاظ ورزشگاهی درجه یک محسوب می شود ولی ورزشگاه دیگر با گنجایش 1000 نفر، مشکلاتی از لحاظ تصویربرداری حرفه ای دارد. همچنین گفته می شود کشور ترکیه نیز قرار است ادامه لیگ خود را به آنتالیا منتقل کند که کار برای رومانی را مشکل تر خواهد کرد.

 

 

1431529

 

دیدگاه‌ها