کد خبر : 1680116 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 23:13 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان فردا در یک دیدار دوستانه اما نه با پیراهن میلان!

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، تایید کرد که فردا در یک دیدار دوستانه با پیراهن باشگاه همربی سوئد به میدان خواهد رفت.

زلاتان فردا در یک دیدار دوستانه اما نه با پیراهن میلان!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سوئدی میلان بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا به کشور خود یعنی سوئد بازگشت. زلاتان در دوران قرنطینه با باشگاه همربی که اخیراً بخشی از سهام آن را خریداری کرده بود، تمرین کرده و به نظر نمی رسد که تا پایان یافتن دوران قرنطینه در ایتالیا، به این کشور باز گردد.

 

ایتالیا در حال حاضر وضعیت دشواری را سپری می کند اما به نظر می رسد که دوران قرنطینه در تاریخ ۳ می به پایان خواهد رسید ‌و باشگاه‌های حاضر در سری آ امیدوار هستند که از اواخر ماه بتوانند کار خود را از سر بگیرند.

 

 

1490069

 

 

اگرچه زلاتان ابراهیموویچ اخیرا اعلام کرده که نمی داند آینده‌اش در کجا رقم خواهد خورد اما با این حال باشگاه میلان از انجام تمرینات ستاره سوئدی در دوران قرنطینه و حفظ آمادگی او بسیار خوشحال است.

 

در همین رابطه نیز مقرر شده که زلاتان فردا در یک دیدار دوستانه با پیراهن باشگاه همربی به میدان برود. ستاره سوئدی ضمن تایید این خبر در صفحه توییتر خود نوشت: "می خواهید من را ببینید که جادو می کنم؟ من را با همربی به صورت زنده و رایگان در Dplay.se مشاهده کنید. فردا جمعه ساعت ۱۰"

دیدگاه‌ها