کد خبر : 1680306 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

صحبتهای زلاتان درباره آینده‌اش در آث میلان

زلاتان ابراهیموویچ بعد از گلزنی در یک بازی دوستانه با پیراهن تیم سوئدی هامربی، درباره آینده‌اش در آث میلان صحبت کرد.

صحبتهای زلاتان درباره آینده‌اش در آث میلان

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره بزرگ فوتبال سوئد بعد از  گلزنی در یک بازی دوستانه با پیراهن تیم سوئدی هامربی، که بخشی از سهام آن را در اختیار دارد، درباره آینده خود در باشگاه آث میلان صحبت کرده و می‌گوید دوست دارد تا هر زمان که توان جسمانی‌اش اجازه می‌دهد به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

 

زلاتان که در حال حاضر در آث میلان بازی می‌کند در دوران قرنطینه ناشی از کرونا به سوئد رفته و با تیم هامربی تمرین می‌کند. زلاتان سال گذشته بخشی از سهام این باشگاه سوئدی را خریداری کرد و در ماه مارس امسال بعد از قرنطینه شدن کامل ایتالیا اجازه پیدا کرد راهی کشورش سوئد شود.

 

 

1492874

 

 

ایبرا دیروز جمعه در یک بازی دوستانه بین هامربی و یک تیم سوئدی دیگر با پیراهن هامربی شرکت کرد و یک گل به ثمر رساند. او که در پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه با قراردادی شش ماهه به آث میلان پیوسته بعد از این بازی دوستانه با یک رسانه سوئدی درباره آینده‌اش در آث میلان صحبت کرد.

 

 

1492875

 

1492876

 

 

زلاتان که در بازی شب گذشته از فرم بدنی خوبی برخوردار بود و در چنیدن صحنه نیز سرعت خوب خود را رخ کشید، به خبرنگاران گفت:" من با میلان قرارداد دارم و باید ببینیم دوران حضورم در آنجا چطور به پایان می‌رسد و آیا اصلا به پایان می‌رسد یا نه".

 

ایبرا در ادامه صحبتهایش گفت:" باید ببینیم چه پیش می‌آید. کی فکرش را می‌کرد ویروسی به اسم کرونا بیاید و ظرف دو هفته دنیا را زیر و زبر کند. از باشگاه هامربی به خاطر اینکه زمانی که همه چیز در اروپا تعطیل بود به من اجازه داد به تمریناتش ملحق شود واقعا سپاسگزارم. به خصوص در حالی که شرایط در ایتالیا وخیم است و هیچکس اجازه تمرین ندارد و همه باید در خانه بمانند:.

دیدگاه‌ها