کد خبر : 1680139 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

بشیکتاش وانمود می‌کند کاریوس لولو خورخوره است!

لوریس کاریوس می‌گوید قصد دارد از بشیکتاش به دلیل پرداخت نشدن تعهدات باشگاه به او شکایت کند.

بشیکتاش وانمود می‌کند کاریوس لولو خورخوره است!

به گزارش "ورزش سه"، لوریس کاریوس، دروازه‌بان آلمانی لیورپول که تا پایان فصل جاری به صورت قرضی با باشگاه بشیکتاش قرارداد داشت در روزهای اخیر با لغو قراردادش با این تیم مواجه شد. او حالا می‌گوید از این باشگاه ترکیه‌ای به دلیل عدم پرداخت تعهداتش شکایت کرده. کاریوس می‌گوید بشیکتاش در تلاش است به هوادارانش اینطور القا کند که کاریوس، لولو خورخوره است.

 

1492631

 

مدیر برنامه‌های کاریوس رسما اعلام کرد که بشیکتاش در فاصله اکتبر 2019 تا ماه مارس 2020 دستمزد کاریوس را به صورت کامل و بر طبق قراردادش پرداخت نکرده و به همین علت کاریوس از باشگاه شکایت کرده است.

 

یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه بشیکتاش بعد از این خبر با انتقاد شدید از کاریوس گفت که او لیاقت دریافت چنین دستمزدی را نداشته و ندارد. او در این باره در اینستاگرام نوشت:" کاریوس به خاطر دستمزدهای پرداخت نشده‌ و فسخ قراردادش به فیفا شکایت کرده. او می‌خواهد برای ماه‌هایی که بازی نکرده به او پول بدهیم. کاریوس خودش تصمیم به ترک باشگاه گرفت و ما نمی‌خواهیم پولی به او بدهیم که لیاقتش را ندارد".

 

ایجنت کاریوس با انتقاد شدید از این اظهارات اعلام کرد:" من تلاش نمایندگان باشگاه برای اینکه وانمود کنند کاریوس یک لولو خورخوره است را به شدت محکوم می‌کنم. پرداخت دستمزدها هیچ ربطی به بحران کرونا ندارد هر چند بشیکتاش ظاهرا دوست دارد آنها به هم ربط داشته باشند".

 

 

دیدگاه‌ها