کد خبر : 1680203 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 15:52 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

زورم نرسید شماره 6 را از موسوی بگیرم

شفیعی: کولاکوویچ عکسم را با ناو جنگی فرستاد!

ملی پوش والیبال گفت: در همه رده های سنی کری بین بازیکنان ایران و لهستان وجود دارد.

شفیعی: کولاکوویچ عکسم را با ناو جنگی فرستاد! 

به گزارش "ورزش سه"، علی شفیعی در سال های اخیر توانسته خودش را در ترکیب تیم ملی والیبال جا بیاندازد. این بازیکن سرعتی زن که جزو شاگردان محبوب برای کولاکوویچ بود، از این مربی صرب به نیکی یاد می کند.


ملی پوش والیبال ایران در یک گفت و گوی لایو اینستاگرامی درباره وضعیت مطالبات بازیکنان بعد از تعطیلی لیگ برتر والیبال گفت: منتظر هستیم که مطالبات ما پرداخت شود. بعد از تعطیلی مسابقات شاید فقط 6، 7 درصد از قرارداد به ما پرداخت شد و هنوز مطالباتی داریم. تماسی از سمت باشگاه نداشتیم و این بازیکنان هستند که پول می خواهند و تماس می گیرند. آنقدر مدیران باشگاهها درباره مراحل اداری پرداخت پول توضیح می دهند که من هیچ وقت نمی فهمم واقعا پول نیست یا کارشکنی صورت می گیرد. 


شفیعی در ابتدای فصل گذشته با یک تیم فرانسوی قرارداد بست، اما بعدا به شهرداری ارومیه پیوست. نرفتن این بازیکن به فرانسه باعث شد برخی از رسانه های خارجی با ادعای عجیب جنگ در ایران دلیل لغو قرارداد شفیعی با تیم فرانسوی را به این شکل بازتاب دهند. او در این باره عنوان کرد: نمی دانم جریان چه بود. در اردوی تیم ملی بودیم که کولاکوویچ عکس مرا با ناو جنگی برایم فرستاد! من قرارداد امضا کرده بودم، اما حق فسخ داشتم. تصمیم گرفتم به درخواست آقای کارخانه به شهرداری ارومیه بروم. البته دوست دارم اگر پیشنهاد خارجی خوب داشته باشم، لژیونر شوم و به لیگ لهستان بروم. 


مدافع روی تور تیم ملی والیبال با اشاره به جدایی ایگور کولاکوویچ از تیم ملی ایران گفت: کولاکوویچ مرد دوست داشتنی و متشخصی بود. او همیشه سعی می کرد با دید مثبت به همه چیز نگاه کند. ایگور با اکثر بچه های تیم رابطه خوبی داشت و با همه شوخی می کرد. او دوست داشت به بازیکنان نزدیک باشد و همچنین به جوان ها اعتقاد داشت. فرصتی که کولاکوویچ در اختیار جوان ها قرار داد، استثنایی بود. شاید هر 10 سال یک بار این فرصت به وجود بیاید که بازیکنان تیم ملی نوجوانان مستقیم به تیم ملی بزرگسالان بیایند. آخرین بار قبل از این شاید دوره ای این اتفاق افتاد که معروف و موسوی یادگاری های آن هستند. 

 

1468839


شفیعی درباره رقابت و رفاقتش با سیدمحمد موسوی افزود: با سید هم اتاقی هستیم و رابطه خوبی داریم. من درس های زیادی از او گرفتم. قبل از اینکه والیبالیست حرفه ای شوم، والیبال او را دوست داشتم و به همین خاطر می خواستم 6 بپوشم، اما زورم به سید نرسید و 16 پوشیدم. موسوی سال های زیادی است که در اوج مانده؛ اتفاقی که بیشتر از یک بدن آماده یک فکر بزرگ می خواهد. کولاکوویچ هم همیشه در تمرینات بازیکنان باتجربه را برای ما مثال می زد و می گفت موسوی و معروف بعد از این همه سال همچنان در تیم ملی می جنگند. 


وی درباره انتخاب جانشین برای کولاکوویچ در تیم ملی گفت: من نظری نمی توانم درباره سرمربی تیم ملی بدهم. من کارشناس نیستم و بازیکن هم هر سرمربی داشته باشد، باید به دستوراتش عمل کند. گزینه های خارجی که هنوز مشخص نیستند و در داخل هم گزینه ها محدود هستند. 


شفیعی درباره کری خوانی بین بازیکنان ایرانی و لهستانی در مسابقات مختلف افزود: کری خوانی ما فقط به خاطر کوبیاک نیست. در همه رده های سنی کری بین بازیکنان ایران و لهستان وجود دارد. فکر می کنم هم ما و هم آن ها احساسی و جنگنده بازی می کنیم و به همین خاطر این جو به وجود آمده است. حتی یادم می آید در لیگ جهانی 2018 پوریا یلی و مجرد وقتی لهستان را بردیم، برای بازیکنان جوانان لهستان در استوری کری خوانی کردند. 


وی در پایان درپاسخ به این سوال که خاطره ای از شیطنت بازیکنان در اردوی تیم ملی دارد، گفت: خاطره خاصی در ذهنم نیست. اگر بخواهد شیطنتی هم باشد و اینکه اتفاقی تمرکز ما را روی والیبال کم کند، قطعا در اردوهای تدارکاتی است. در چند سال اخیر ما آنقدر در مسابقات پرفشار بودیم که کاری جز تمرین و مسابقه نداشتیم. به هتل هم که می رویم، روی تخت می افتیم و می خوابیم.

دیدگاه‌ها