کد خبر : 1680233 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 20:14 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: پایان لیگ هلند بدون معرفی قهرمان

با اعلام رسمی پایان لیگ هلند، این تیم قهرمانی معرفی نمی‌کند و در نتیجه صدرنشین رقابتها امسال جام قهرمانی را بدست نخواهد آورد.

رسمی: پایان لیگ هلند بدون معرفی قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته یک هلند اردیویزی بعد از اطلاعیه منتشر شده از طرف نخست‌وزیر این کشور، مارک روته، مبنی بر اینکه برگزاری تمامی مسابقات ورزشی در این کشور تا تاریخ 1 سپتامبر یعنی 10 شهریورماه ممنوع است، اعلام کرد که لیگ دسته یک این کشور، اردیویزی پایان یافته تلقی می‌شود.

با اینکه سازمان لیگ دسته یک هلند اعلام کرد که جایگاه تیمها در جدول به عنوان جایگاه نهایی آنها تلقی شده و تیمی به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کند ولی لیگ اردیویزی در این فصل یعنی فصل 2019-2020 قهرمان نخواهد داشت و صدرنشین رقابتها آژاکس به عنوان قهرمان معرفی نخواهد شد.

به این ترتیب در تاریخ 64ساله لیگ اردیویزی برای اولین بار است که این لیگ در یک فصل قهرمان نخواهد داشت. آژاکس به این ترتیب به صورت مستقیم به مرحله آخر رقابتهای انتخابی چمپیونزلیگ فصل آینده راه خواهد یافت و آلکمار در مرحله دوم رقابتهای انتخابی شرکت خواهد کرد.

 

1492744

 

 فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد در زمان پایان یافتن فصل جاری رقابتهای لیگ دسته برتر این کشور، اردیویزی، هیچ تیمی بر اساس امتیازهای این فصل به دسته پایین‌تر سقوط نکرده و هیچ تیمی هم از دسته پایین‌تر به اردیویزی صعود نمی‌کند. به این ترتیب، دو تیم آدم دن هاگ و آرکی‌سی والویک که نامزد اصلی سقوط از اردیویزی بودند در این لیگ باقی خواهند ماند.

 

فدراسیون فوتبال هلند امروز اعلام کرد بعد از آنکه تصمیم گرفته شد که تعداد تیمهای لیگ اردیویزی فصل آینده 20 تیمی نخواهد شد، بعد از رای‌گیری از باشگاه‌ها مقرر شد که هیچ تیمی از این لیگ به دسته پایین‌تر سقوط نکرده و تیمی هم از لیگ دسته پایین‌تر جواز صعود به اردیویزی را پیدا نکند.

 

بر اساس این تصمیم، دو تیم کامبور و دگرافشاپ که نامزدهای اصلی صعود از لیگ دسته دو بودند هم فصل آینده در همین دسته حضور خواهند داشت.

 

 

دیدگاه‌ها