کد خبر : 1680277 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 10:25 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تنش در لیورپول؛ تحقیق شورای شهر درباره بازی اتلتیکو

شورای شهر لیورپول درباره تاثیر دیدار دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید بر شیوع گسترده ویروس کرونا در این شهر انگلیسی تحقیقات خواهد کرد.

تنش در لیورپول؛ تحقیق شورای شهر درباره بازی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، شورای شهر بندر لیورپول اعلام کرد که درباره تاثیر دیدار دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید که در اولین روزهای مطرح شدن اپیدمی کرونا، در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد، بر شیوع گسترده ویروس در شهر لیورپول، تحقیقاتی رسمی انجام خواهد داد.

 

1492794

 

دیدار دو تیم در تاریخ 11 مارس آخرین دیدار مهمی بود که پیش از تعلیق فوتبال در این کشور برگزار شد. 52هزار تماشاچی در آنفیلد شاهد این بازی بودند و از جمله 3 هزار هوادار اتلتیکو از اسپانیا به لیورپول آمده و به تماشای این بازی نشستند. خیلی‌ها در آن زمان خواهان تعویق بازی بودند چرا که شهر مادرید در آن روزها به دلیل شیوع گسترده کرونا در قرنطینه به سر می‌برد. اما بازی برگزار شد و اتلتیکو توانست با شکست دادن لیورپول به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتها صعود کند.

 

1492795

 

شورای شهر لیورپول در بیانیه‌ای که منتشر کرده نوشت:" شورای شهر لیورپول به همراه همکارانش از دانشگاه لیورپول و دانشگاه جان مورز، به این تصمیم رسیده‌اند که درباره نقش دیدار دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید در روز 11 مارس که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد، در شیوع ویروس کرونا در این شهر تحقیقات رسمی انجام دهند".

 

دیدگاه‌ها