کد خبر : 1680312 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 13:00 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت باشگاه‌های رومانی با برگزاری لیگ در آنتالیا

بعد از مخالفت باشگاه‌های رومانیایی با انتقال ادامه بازی‌های این لیگ در شهر آنتالیای ترکیه گفته می‌شود ادامه این لیگ در پایتخت رمانی، بخارست، برگزار خواهد شد.

مخالفت باشگاه‌های رومانی با برگزاری لیگ در آنتالیا

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش اعلام شد که فدراسیون فوتبال رومانی در اقدامی عجیب به باشگاه‌های لیگ1 این کشور پیشنهاد داده که برای از سر گرفتن فصل جاری این لیگ که به دلیل بحران کرونا متوقف شده، ادامه مسابقات به صورت متمرکز در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شود.

 

ولی حالا رسانه‌های رومانی می‌گویند که اکثر باشگاه‌های این کشور با برگزاری بازی‌های خود در ترکیه مخالفت کرده‌اند و حالا به نظر می‌رسد ادامه این لیگ در شهر بخارست، پایتخت رمانی برگزار خواهد شد.

 

1492823

 

رئیس باشگاه سپسی از باشگاه‌های حاضر در لیگ دسته یک رومانی ضمن مخالفت با پیشنهاد فدراسیون گفت:" به نظر من پیشنهاد برگزاری بازی‌ها در آنتالیا به عنوان آخرین تیر ترکش داده شده. من مطمئنم اگر همین امروز از  14 باشگاه لیگ1 بپرسید 90 آنها با برگزاری بازیها در ترکیه مخالفت می‌کنند. ما باشگاه‌های لیگ1 با هم به این توافق رسیدیم که با این پیشنهاد مخالفت کنیم. در نهایت با بحثهایی که کردیم به این نتیجه رسیدیم که این سناریو بعضی باشگاه‌ها را از نظر مالی با مشکل مواجه میکند. از این گذشته ما نمی‌توانیم بدون جلب موافقت یوفا ادامه لیگ را به آنتالیا منتقل کنیم".

 

رئیس این باشگاه رومانیایی می‌گوید مسئولین فوتبال رومانی حالا منتظر از سر گیری لیگها در دیگر کشورهای اروپایی به خصوص لیگهای آلمان و اتریش که قرار است زودتر از سر گرفته شود هستند و منتظرند تا با بررسی شرایط آنها از این دو لیگ الگو بگیرند

رئیس باشگاه سپسی در ادامه گفت:" به نظر من بهترین کار ممکن در حال حاضر این است که آرامش خودمان را حفظ کنیم و صبور باشیم. ما باید تا اواخر  اردیبهشت منتظر بمانیم. اقتصاد رومانی تا آن زمان شوک بحران کرونا را تا حدی پشت سر می‌گذارد و می‌توانیم تمرین‌ها را شروع کنیم. از آن موقع لیگهای آلمان و اتریش هم شروع می‌شوند و ما می‌توانیم از آنها الگو بگیریم. می‌توانیم با بررسی شرایط آنها مزیت‌ها و مشکلات را شناسایی کنیم".

 

دیدگاه‌ها