کد خبر : 1680323 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 13:40 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تهمیدات سخت‌گیرانه برای شروع بوندس‌لیگا

فوتبال آلمان برای شروع دوباره لیگ این کشور تهمیداتی در نظر گرفته که از جمله آنها ممنوعیت دوش در رختکن و ممنوعیت استفاده از عروسکهای نماد تیمها در میدان است.

تهمیدات سخت‌گیرانه برای شروع بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه فوتبال آلمان در صدد است زودتر از سایر کشورهای اروپایی، رقابتهای فوتبال در این کشور و به خصوص بوندس‌لیگا را از سر بگیرد، مسئولین فوتبال در این کشور برای اطمینان از عدم رخداد فجایع برای بازیکنان و اعضای باشگاه‌ها تمهیدات سخت‌گیرانه‌ای را در پیش گرفته‌اند.

 

تمهیداتی که از طرف انستیتو رابرت کخ طراحی شد و به نظر می‌رسد در زمان شروع احتمالی بوندس‌لیگا برای جلوگیری از به خطر افتادن بازیکنان به دقت رعایت شود.

 

1492828

 

از جمله این تمهیدات می‌توان به این اشاره کرد که روی نیمکت ذخیره‌ها باید بین هر دو نفر یک صندلی یا دو صندلی فاصله باشد. از این گذشته بازیکنان و کادر فنی تنها می‌توانند از بطری‌های آب یا نوشیدنی مخصوص به خودشان استفاده کنند.

 

بازیکنان تیمها بعد از بازی وقتی وارد رختکن می‌شوند تنها در صورتی می‌توانند از دوشها استفاده کنند که رعایت فاصله ایمن از همدیگر داشته باشند. فاصله‌ای که در این دستورالعمل حداقل دو متر عنوان شده است. این دستورالعمل اعلام کرده که توصیه می‌شود از دوشهای مجزا برای بازیکنان استفاده شود و در بهترین حالت بهتر است بازیکنان بعد از بازی در هتل یا خانه‌های خود دوش بگیرند.

 

دیدگاه‌ها