کد خبر : 1680346 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 14:52 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارشگر روس:

فقط یوونتوس و اینتر قادر به خرید سردار هستند

مفسر و گزارشگر مشهور فوتبال روسیه اعلام کرد در ایتالیا هیچ تیمی به غیر از یوونتوس و اینتر قادر به خرید سردار آزمون نیست.

فقط یوونتوس و اینتر قادر به خرید سردار هستند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، نوبل آروستامیان گفت: لاتزیو در جستجوی یک مهاجم است و انتشار اخباری درباره تمایل این تیم به جذب سردار آزمون واقعی هستند. فالی رادمانی (مدیر برنامه فوتبال) در این رابطه کار می‌کند و رابطه عالی با نمایندگان تیم‌های ناپولی و لاتزیو دارد. بیش از هر چیز او لاتزیو را به آزمون پیشنهاد می‌کند.
 

این گزارشگر روسی در ادامه خاطرنشان کرد: البته یک واقعیت هم این است که سردار آزمون کار سختی برای جدایی دارد، زیرا قراردادش با زنیت تا 2022 معتبر است. او موقعیت خوبی در این باشگاه دارد و بازیکن تاثیرگذاری در زمین است. مدیران سن‌پترزبورگ آموخته‌اند که بازیکنان خود را گران بفروشند و سردار آزمون با قیمت اندکی فروش نخواهد رفت.

 

نوبل آروستامیان افزود: برای من سخت است تصور کنم که در شرایط کنونی ایتالیا تیمی به غیر از یوونتوس و اینتر توانایی پرداخت پول موردنظر زنیت برای خرید سردار آزمون را داشته باشند. زنیت تصمیم گرفته تا این مهاجم ایرانی را با قیمتی کمتر از 30 میلیون یورو نفروشد.

دیدگاه‌ها