کد خبر : 1680354 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 15:13 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت شکایت خارجی‌ها از پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره پرونده‌های شکایات این تیم در فیفا ارائه داد.

آخرین وضعیت شکایت خارجی‌ها از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مهدی خواجه‌وند بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس و درباره پرونده‌هایی که در فیفا دارند، اظهار کرد: در بحث پرونده‌های بین‌المللی گزارش مفصلی ارائه و به صورت مکرر گفته شد. گزارش مفصلی روی سایت باشگاه آمده و آنجا به تفسیر توضیح دادیم.

 

او با بیان اینکه پرونده‌ها تحت کنترل است، ابراز کرد: اعلام وصول پرونده بودیمیر در فیفا انجام گرفته و به دادگاه CAS ارسال شده است. پرونده آقای برانکو و دستیاران‌شان هم در حال رسیدگی است و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا ببینیم باید چه اقدامی انجام دهیم.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات سرتن چوک و گابریل از سوی فیفا و وضعیت شکایت نیسلون عنوان کرد: حکم پرونده نیلسون به تازگی آمده و ما از فیفا درخواست شرح تفصیلی حکم را داشتیم تا ان‌شاالله ابلاغ شود و بعد از آن ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم.

 

خواجه‌وند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرارداد با کارگزار پرسپولیس فسخ شده است، گفت: من هنوز در این باره صحبتی انجام نمی‌دهم.

 

او درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو اظهار کرد: حکم اولیه پرونده برانکو به ما ابلاغ شده ولی ما درخواست مشروح حکم را داشتیم و از فیفا درخواست کردیم تا از محل مطالبات ما هزینه ابلاغ رای را برداشت کند که خدا را شکر نامه‌ای آمده و پذیرفته شده است. به اندازه کافی در فیفا مطالبات داریم که اینگونه پول‌ها از حساب ما برداشت شود.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این تیم ۶۱۷ هزار دلار به غیر از پرونده نیلسون در فیفا پرونده دارد، عنوان کرد: من این حساب و کتاب‌ها را انجام ندادم ولی حتما امور مالی حساب دقیق‌اش را دارد ولی ما یک طلبی از فیفا داریم که بخشی از این مطالبات، می‌تواند از آنجا برداشت شود.

 

خواجه‌وند یادآور شد: هنوز برای پرونده برانکو در مرحله پرداخت نیستیم. باید حکم رای از سوی فیفا صادر شود تا ببینیم باید به CAS  اعتراض کنیم یا خیر.

 

او پیرامون آخرین وضعیت پرونده شکایت کالدرون گفت: پرونده ایشان هم اعلام وصول و به ما ابلاغ شده است. الان هم برای صدور حکم به هیأت داوری رفته است.

دیدگاه‌ها