کد خبر : 1680400 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 18:29 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپلو: شاید کاهش حقوق بازیکنان ایده خوبی نباشد

فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان و رئال مادرید، از بازیکنان فوتبال خواست تا در این دوره سخت شیوع ویروس کرونا، از افراد کم توان حمایت کنند اما مطمئن نیست که آنها باید کاهش حقوق را بپذیرند.

کاپلو: شاید کاهش حقوق بازیکنان ایده خوبی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، با توقف رقابت های فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکنون بسیاری از باشگاه ها به دنبال کاهش حقوق بازیکنان هستند تا به این ترتیب بتوانند مانع از بحران اقتصادی شوند.

اما کاپلو معتقد است که بازیکنان باید از این حقوق بالای شان برای کمک به افراد و خیریه ها استفاده کنند تا بتوانند این دوره بحرانی را پشت سر بگذارند.

او به خبرنگاران گفت:" در بسیاری از کشورها، بحث های زیادی در مورد اینکه آیا بازیکنان باید در این زمان حقوق شان را کاهش بدهند یا نه، وجود دارد.

 

1423690

 

من مطمئن نیستم که باید این کار را بکنند یا نه اما معتقدم که بازیکنان حرفه ای که پول زیادی دریافت می کنند، باید درک کنند که چقدر خوش شانس هستند و باید در این شرایط دشوار، از مردم خودشان حمایت کنند. مسئله فقط پول نیست. مسئله دادن زمان است و اینکه عضو فعالی از جامعه خودشان باشند."

الساندرو دل پیرو برای صلیب سرخ ایتالیا پول جمع کرد و می خواهد بازیکنان تیم قهرمان جام جهانی 2006 را برای برگزاری یک دیدار خیریه، دور هم جمع کند. رایان گیگز، سرمربی ولز، هم هتلی که در منچستر دارد را برای استفاده کادر درمانی قرار داده است. این ها نمونه های بسیار خوبی هستند که نشان بدهند چطور افراد و تیم ها می توانند کار خوب انجام بدهند و ثابت کنند که فوتبال هم به جامعه اهمیت می دهد."

دیدگاه‌ها