کد خبر : 1680423 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 20:24 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

آندره پیرلوی جدید در لیست خرید بارسلونا

ساندرو تونالی، هافبک جوان ایتالیایی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

آندره پیرلوی جدید در لیست خرید بارسلونا


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به احتمال بالای جدایی بازیکنانی چون آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ، بارسلونا می خواهد در فصل تابستان یک هافبک جدید جذب کند و گاتزتا دلااسپورت مدعی شد نام ساندرو تونالی، هافبک 19 ساله و ایتالیایی تیم برشا در لیست خرید این تیم قرار گرفته است. بسیاری سبک بازی تونالی را با آندره پیرلو مقایسه کرده و او را یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اروپا خطاب می کنند.

 

1492911

 

این نشریه مدعی شد بارسلونا رقم 60 میلیون یورو به اضافه انتقال دو بازیکن جوان از آکادمی را به مدیران برشا پیشنهاد داده است. ساندرو تونالی تنها یک فصل دیگر با برشا قرارداد دارد و با توجه به عدم مبادرت به تمدید قرارداد، برشا چاره ای جز فروش این بازیکن در تابستان امسال نخواهد داشت.

 

البته بارسلونا کار دشواری برای خرید ساندرو تونالی دارد، زیرا همین حالا نیز تیم هایی چون پاری سن ژرمن، یوونتوس و اینتر برای خرید این بازیکن اقدام کرده اند. اینتر همین حالا نیز وارد عمل شده و با رقم 40 میلیون یورو با مدیران برشا مذاکراتش را آغاز کرده است. البته اگر جدایی لائوتارو مارتینز و انتقال او به بارسلونا قطعی شود، پیشنهاد اینتر برای خرید ساندرو تونالی می تواند تا رقم 60 میلیون یورو نیز افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها