کد خبر : 1680439 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 21:50 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مشکل ما و اسکوچیچ توسط فدراسیون حل شود

احمدزاده: این وضعیت برای ملوان گریه‌دار است

سرمربی ملوان با انتقاد نسبت به بی‌توجهی مدیران استان خواهان بررسی وضعیت قوی سپید محبوب شد.

احمدزاده: این وضعیت برای ملوان گریه‌دار است

به گزارش “ورزش سه”، محمد احمدزاده، بازیکن سابق و مربی کنونی ملوان با توجه به روزهای سختی که در انتظار این تیم محبوب است، خواهان توجه مسوولین استانی به آنها شد.


محمد احمدزاده با اشاره به تداوم تعطیلات مسابقات فوتبال گفت: فعلاً که اتفاق جدیدی رخ نداده است. بازیکنان ما به همان شکل انفرادی تمرین می‌کنند. ما از مسئولان شهری تقاضای انجام تمرینات گروهی داشتیم که به خاطر کرونا با این درخواست ما مخالفت شد به همین خاطر بازیکنان ملوان به شکل انفرادی تمرینات را انجام می‌دهند. آدم در این شرایط نمی‌داند چه کار کند و برنامه چیست. تکلیف نامشخص است البته خود فدراسیون هم در این زمینه مقصر نیست و نمی‌تواند تصمیم قطعی بگیرد. ما متوجه این موضوع هستیم.


احمدزاده درباره آینده مسابقات می‌گوید: البته فدراسیون فوتبال می‌تواند پیش بینی‌هایی داشته باشد؛ به عنوان مثال اگر شرایط برگزاری مسابقات تا فلان تاریخ فراهم نشد باید چه تصمیمی گرفته شود. باید همفکری صورت بگیرد و پیش بینی‌هایی انجام شود.


وی درباره مطرح شدن بحث ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر و صعود دو تیم برتر لیگ دسته اول به لیگ برتر گفت: خیلی‌ها معتقدند ۱۶ تیم برای لیگ برتر فوتبال ما کم است. از نظر من هم ۱۸ تیمی بودن لیگ معقول تر است. این نظر را خیلی وقت است که داده‌ایم و فکر می‌کنم شدنی هم باشد اما نه به این شکل الان دو تیم برتر جدول لیگ دسته اول به لیگ برتر بیاید.

 


سرمربی تیم ملوان در بخش دیگری از سخنانش راجع به احمددنیامالی نماینده انزلی در مجلس و حمایتش از تیم ملوان گفت: دنیامالی همیشه از تیم ملوان حمایت کرده است حتی وقتی نماینده نبوده. او سال‌های سال به صورت مستقیم و غیرمستقیم هر کاری از دستش برآمده انجام داده است. حالا که نماینده مجلس شده فکر می‌کنم آسان‌تر می‌تواند به تیم کمک کند و به کمکش به ملوان خوش‌بینم.


احمدزاده با انتقاد نسبت به شرایط شکل گرفته در انزلی گفت: فوتبال در انزلی در سال‌های اخیر به زیر صفر رسیده است. استادیوم انزلی گریه دار است. نمی‌توانم بپذیرم استادیومی با این قدمت این طور اشک آور باشد. امیدوارم آقای دنیامالی به فکر زیرساخت‌های فوتبال انزلی هم باشد.

 


وی همچنین درباره صحبت‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مبنی بر اینکه طلبش از ملوان می‌گیرد، گفت: باز خوب است که آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و ما به او دسترسی داریم. شاید بتوانیم از طریق فدراسیون برای حل مشکل حقوقی و شکایت اسکوچیچ از ملوان کمک بگیریم.

دیدگاه‌ها