کد خبر : 1680488 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 12:25 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع دن دیگو از رفیق قدیمی

مارادونا: رونالدینیو مجرم نیست، آزادش کنید

دیگو مارادونا با انتقاد از زندانی شدن رونالدینیو در پاراگوئه می‌گوید او مجرم نیست و برای کار به این کشور سفر کرده بوده.

مارادونا: رونالدینیو مجرم نیست، آزادش کنید

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین به دفاع از رفیق قدیمی برزیلی‌اش، رونالدینیو، برخاسته و می‌گوید این اسطوره برزیلی که در حال حاضر در کشور پاراگوئه در زندان به سر می‌برد مجرم نیست.

 

رونالدینیو در زمانی که قصد ورود به کشور پاراگوئه را داشت توسط مرزبانی این کشور دستگیر شده و به جعل پاسپورت و مدارک هویتی برای ورود به پاراگوئه متهم شد. با اینکه رونالدینیو از ابتدا این اتهامات را تکذیب کرده ولی او فعلا با حکم دادگاه در زندان به سر می‌برد.

1492960

 

 

مارادونا که در گذشته بارها از رونالدینیو تعریف و تمجید کرده و با او رابطه دوستانه‌ای دارد، در گفتو با روزنامه ال دیا در این باره گفت:" اتفاقی که برای رونالدینیو افتاده من را ناراحت کرده. رونالدینیو مجرم نیست. او فقط برای کار به پاراگوئه رفته بود. ظاهرا تنها اشتباه او مشهور بودنش بوده. رونالدینیو دوست من است و من تا پای مرگ از او دفاع می‌کنم".

 

دیگوی بزرگ در ادامه صحبتهای خود به اپیدمی کرونا پرداخته و می‌گوید از آینده نگران است. مارادونا در این باره گفت:" اقتصاد ما دیگر مثل قبل نخواهد شد. رهبران باید برای عبور از این بحران سخت تلاش کنند. خوشبختانه ما در فدراسیون فوتبال آرژانتین رهبران بزرگی داریم و من مطمئنم آنها بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند".

 

دیدگاه‌ها