کد خبر : 1680496 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 13:01 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

یوویچ می تواند مسیر آزمون را تغییر دهد

بازیکن رئال مانع پیوستن سردار به ناپل می شود؟

ناپولی کماکان به جذاب لوکا یوویچ علاقه دارد و در عوض رئال به فابیان رویز نگاه ویژه ای دارد و این می تواند ماجرای ترنسفر مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ را تغییر بدهد.

بازیکن رئال مانع پیوستن سردار به ناپل می شود؟

به گزارش"ورزش سه" ماجرای  اصلی می تواند تلاش برای شکاندن قیمت بالایی باشد که زنیت سن پترزبورگ برای فروش سردار گذاشته است؛ چیزی در حدود 30 میلیون پوند که باعث شده روزنامه های ایتالیایی در روزهای اخیر روی گران بودن این انتقال مانور بدهند. با این وجود نمی توان منکر علاقه ناپولی به لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید شد.


روزنامه سرشناس کوریره دلا اسپور امروز در گزارشی فاش کرد که توجه و علایق ناپولی به سوی لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید جلب شده است. این مهاجم امسال در رئال مادرید در بهترین فرم خود ظاهر نشد و در طول فصل زیر سایه کریم بنزما بود و نتوانست درخشش در فرانکفورت را تکرار کند. از طرف دیگر ناپولی اینروزها بشدت به دنبال جذب یک مهاجم است. با توجه به شرایط جدیدی که در تمدید قرارداد آرکادیوش میلیک و دریس مرتنز به وجود آمده به دنبال مهاجمی هستند که یوویچ خصوصیاتی نزدیک به آن دارد. از طرف دیگر اما نام سردار آزمون همیشه به عنوان یک آلترناتیو اصلی برای خط حمله ناپولی به گوش رسیده است.

 


یوویچ به ناپل و رویز به رئال مادرید


تابستان پیش وقتی رئال به دنبال جذب استعدادهای جوان بود هرگز فکر نمی کرد که خریدش از باشگاه های آلمان نتواند نمایش خوبی داشته باشد. یوویچ در 24 بازی آن هم نه به عنوان بازیکن ثابت توانست 2 گل بزند که آماری بسیار ضعیف برای یک مهاجم 65 میلیون یورویی به حساب می آید.


این در شرایطی است که گفته می شود رئال مادرید نیز به فابیان رویز هافبک اسپانیایی و 24 ساله ناپولی علاقمند است و این موضوع می تواند انتقال یوویچ را آسان تر هم بکند. این به آن معنااست که مدیران دو باشگاه می توانند مذاکراتی را در این رابطه انجام بدهند هرچند ناپولی بارها اعلام کرده که مایل اس قرارداد فابیان رویز را تمدید کند اما شاید نیاز مبرم این تیم به مهاجم باعث شود تا برای جذب یوویچ این باشگاه با رئال مادرید معامله کند. البته که در این بین جدایی سردار آزمون از زنیت سن پترزبورگ هم حائر اهمیت است چراکه اگر ناپل بتوان این مهاجم ایرانی را از بین رقبای اسپانیایی و انگلیسی در بیاورد شاید نیاز نباشد یکی از بهترین هافبک هایش را از دست بدهد.

 

 

1492778

 


سردار آلترناتیو همیشگی


اما نام دیگری وجود دارد که در فضای آبی روشن فوتبال ایتالیا هواداران زیادی دارد؛ سردار آزمون ستاره 25 ساله ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ که در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته اما آنچه ماجرای سردار و ناپولی را کمی دشوار کرده درخواست 30 میلیونی باشگاه  زنیت است. 


با این وجود و در حالی شاید ناپل به عنوان اولین و جدی ترین مشتری سردار مجبور به معاوضه بازیکن با رئال مادرید شود آن وقت شاید آزمون نیز به گزینه های دیگر نزدیکتر شود. اتلتیکو مادرید و سویا از ایتالیا و لستر، وستهم یونایتد، آرسنال و اورتون  از انگلستان سردار را می خواهند هرچند برای این تیم ها نیز زنیت یک مانع بزرگ است. باشگاه متمول روسی که نیاز مالی ندارد و قصد ندارد ستاره خط حمله تیمش را با قیمت ارزان بفروشد.

 

 

1462927

دیدگاه‌ها