کد خبر : 1680497 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 13:06 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

قمری: رکابزنان برای تمرینات با هیات ها هماهنگ کنند

جزییات حادثه مرگبار برای دوچرخه سوار نوجوان

رییس فدراسیون دوچرخه سواری جزییات حادثه مرگبار برای رکابزن یزدی در خیابان های این شهر را تشریح کرد.

جزییات حادثه مرگبار برای دوچرخه سوار نوجوان

به گزارش "ورزش سه"، روزگذشته خبری مبنی بر تصادف و فوت مهیار فرزانه ملی پوش نوجوان دوچرخه سواری ایران اعلام شد. این ملی پوش یزدی تنها ۱۷ سال سن داشت و متاسفانه هنگام تمرین در جاده تصادف کرد و دچار مرگ مغزی شد. 


خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گویی درباره مرگ مغزی مهیار فرزانه ملی پوش نوجوان دوچرخه سواری عنوان کرد: مهیار فرزانه دیروز ساعت ۹ صبح در شهر یزد بدون هماهنگی با هیئت دوچرخه سواری استان در خیابان‌ها به تمرین رفته که متاسفانه یک راننده از عقب با دوچرخه فرزانه برخورد کرده بود. فرزانه از ناحیه گردن قطع نخاع می‌شود و نهایتا خانواده او رضایت می‌دهند که اعضای بدن او را اهدا کنند.

 

 

1492968

 


وی ادامه داد: مهیار فرزانه از دوچرخه سواران مستعد طرح استعدادیابی بود که متاسفانه او را در سن پایین از دست دادیم. باید به خانواده ملی پوش نوجوان با استعداد و جامعه دوچرخه سواری تسلیت بگویم. امیدوارم رکابزنان ما با هماهنگی هیئت‌های استانی تمرین‌های خود را دنبال کنند تا حوادث را کاهش دهند.


قمری در پایان گفت: مهیار فرزانه با وسایل ایمنی کامل در حال تمرین بود که متاسفانه یک راننده از مسیر خود منحرف شده و با دوچرخه او تصادف کرده است. در تمام دنیا طبیعت دوچرخه سواری با حوادث عجین شده است و رکابزن باید برای حوادث آمادگی داشته باشد. معمولا دوچرخه سواران باید با تجهیزات کامل رکاب بزنند. اتفاق افتادن حوادث جاده ای برای رکابزنان بستگی به فرهنگ رانندگی مردم کشور ما نیز دارد که البته فقط مختص ایران نیست و چنین حوادثی در تمام دنیا رخ می دهد.

دیدگاه‌ها