کد خبر : 1680544 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 15:46 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

فردا؛ جلسه نهایی برای حکم پرسپولیس - سپاهان

مهدی دادرس اعلام کرد که فردا احتمالا جلسه نهایی برای بازی پرسپولیس سپاهان برگزار خواهد شد.

فردا؛ جلسه نهایی برای حکم پرسپولیس - سپاهان

به گزارش ''ورزش سه''، مهدی دادرس در مقابل فدراسیون فوتبال و در بین خبرنگاران حضور یافت و در ابتدا گفت: ما روز پنج شنبه اینجا بودیم و صحبت دو طرف را شنیدیم و دو ساعت وقت گذاشتیم و آقای صالحی بسیار دقیق و هوشمندانه توام با مقررات و آیین نامه از طرفین سوال می‌کرد و آن ها محترمانه جواب می‌دادند. ما حرف ها را شنیدیم و فکر میکنم اگر آقای صالحی اعلام کنند، فردا بین خودمان رای را صادر میکنیم و بعد اعلام می‌شود.

 

عضو کمیته استیناف در پاسخ به این سوال که آیا رای صادر شده یا نه گفت: اگر رای امضا شود ما فوری به سایت اعلام می‌کنیم.

 

وی در مورد جنجال های تیم های مختلف درباره رای کمیته استیناف نیز عنوان کرد: این حرف ها که «دوزار» نمی‌ارزد را سوال نکنید! چه پشت پرده ای؟ دیروز همچین اتفاقی نیفتاد و ما هم چنین آدم هایی نیستیم که تحت نفوذ چنین مسائلی باشم چون آدم های ما خیلی بزرگتر از افرادی هستند؛ قاضی های عالی رتبه تجدید نظر هستند که وقت خود را گذاشته‌اند و همه چیز در دستشان است. اطمینان داشته باشید ما زیر نفوذ هیچ کس نیستیم.

 

دادرس در پایان درخصوص زمان اعلام حکم گفت: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده. ما و دیگر آقایان باید بنشینیم و طبق آیین نامه نظرات را بگوییم و بعد امضا می‌شود. هیچ حرفی تا حالا نبوده و این‌ها ساخته ذهن آدم هاست که بعضاً عمدی است و بعضی ها هم تحت تاثیر جریان ها قرار می‌گیرند. اطمینان داشته باشید که اتفاقی نیفتاده.

دیدگاه‌ها