کد خبر : 1680650 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 22:59 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه ستاره سابق آلمان

پودولسکی: علی کریمی بهترین بازیکن تاریخ ایران

با گذشت سال‌ها و برای ایرانی‌هایی که هنوز نوستالژی حضور ستارگان‌شان در بایرن را دارند، استوری امشب لوکاس پودولسکی دیدنی است.

پودولسکی: علی کریمی بهترین بازیکن تاریخ ایران

به گزارش "ورزش سه"، ۱۵ سال بعد از جدایی علی کریمی از تیم فوتبال بایرن مونیخ، این ستاره ایرانی و با استعداد فصل های ۰۶-۲۰۰۵ و ۰۷-۲۰۰۶ بوندس لیگا، همچنان از آرشیو خاطرات بازیکنان و هواداران بایرن محو نشده است.

 

امشب لوکاس پودولسکی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام‌اش به ستایش از علی کریمی پرداخته و او را بهترین بازیکن تاریخ ایران لقب داده است.

 

علی کریمی که انتقال‌اش از الاهلی به بایرن مونیخ هیجان انگیز و فوق‌العاده، بعد از استارتی درخشان در جمع گل‌های غول‌های باواریا، به دلیل مصدومیت مدتی حاشیه‌نشین شد و در سال دوم حضور در بوندس لیگا با فشار موجود در فوتبال آلمان کنار نیامد و به فوتبال آسیا برگشت؛ تصمیمی که شاید سرسری‌ترین تصمیم زندگی او در دوران فوتبال‌اش بوده است.

 

1493079

 

پودولسکی در این پست نوشته: «در سال اول حضورم در بایرن این افتخار را داشتم که با یک افسانه، علی کریمی هم‌بازی باشم. بهترین ایرانی تاریخ.»

 

علی کریمی در دوران حضور در بایرن مونیخ، با ستارگانی مثل لوکاس پودولسکی، باستین شواین اشتایگر، اولیور کان، میشائیل بالاک، لوسیو، مارک فن بومل، فیلیپ لام، روی ماکای، کلودیو پیزارو و ... هم بازی بود و در جمع ستارگان باواریا محبوبیت خاصی برای خود کسب کرده بود.

 

او بعد از علی دایی و وحید هاشمیان که به بایرن مونیخ رفت، سه بازیکن ایرانی تاریخ این باشگاه پُرطرفدار هستند. سه بازیکنی که هر یک به فراخور موفقیت‌هایی را در بایرن داشتند و هواداران فوتبال همچنان با این تصاویر و موقعیت‌ها خاطره‌بازی می‌کنند.

 

1493078

دیدگاه‌ها