کد خبر : 1680792 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 17:02 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوتیتو:

حاضریم برای تعیین قهرمانی سری آ، با یووه بازی کنیم

کلودیو لوتیتو، مالک باشگاه لاتزیو، اعلام کرد که اگر رقابت های سری آ از گرفته نشود، برگزاری یک دیدار با یوونتوس برای تعیین قهرمانی سری آ را می پذیرد.

حاضریم برای تعیین قهرمانی سری آ، با یووه بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته با فرمان جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا، باشگاه های ایتالیایی اجازه پیدا کردند که تمرینات انفرادی شان را از روی 4 می (7 روز دیگر) آغاز کنند و قرار است از روز 18 می هم تمرینات گروهی شروع شود.  در حال حاضر لاتزیو با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس، در رتبه دوم سری آ قرار دارد؛ در حالی که اینتر با 8 امتیاز کمتر، سوم است.

لوتیتو در گفتگو با لا رپوبلیکا، در پاسخ به این سوال که آیا برای تعیین قهرمان، یک دیدار مستقیم با یوونتوس را می پذیرد یا نه، گفت:" بله، می پذیرم. اما هیچ وقت این سوال را از خودم نمی پرسم.

 

1462990

 

شروع شدن دوباره لیگ برای ما ضررهایی هم دارد. ما انتخابی انجام داده بودیم. معتقدیم که نمی توانیم در سه جبهه بازی کنیم. ما لیگ اروپا را قربانی کردیم زیرا از نظر زمان بندی و نقل و انتقالات، سخت ترین رقابت ها برای ما بود.

بنابراین ما می توانستیم هر هفته یک بازی انجام بدهیم، در حالی که سایر تیم ها دو بازی انجام می دادند. اگر دوباره شروع کنیم، همه ما باید هر هفته دو بازی انجام بدهیم و این امتیاز ما را از بین می برد. اما من به منافع 20 باشگاه فکر می کنم.

ما در حال حاضر یک امتیاز از یوونتوس عقب هستیم. اما در اولین دیدار مقابل یوونتوس، ما 3-1 پیروز شدیم و همین طور در سوپرکاپ هم 3-1 بردیم و باید یک بازی دیگر هم مقابل آنها انجام بدهیم. برای رعایت جوانمردی، تیمی مانند اینتر که 8 امتیاز کمتر از ما دارد یا آتالانتا که 14 امتیاز کمتر دارد، به نظر من آنها هم باید در رقابت قهرمانی حضور داشته باشند."

دیدگاه‌ها