کد خبر : 1680794 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 16:45 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

جوزپه روسی:

در یک قدمی پیوستن به بارسای گواردیولا بودم

ستاره ایتالیایی-آمریکایی سابق ویارئال و فیورنتینا فاش ساخت که زمانی تا آستانه انتقال به بارسلونا پیش رفته بود.

در یک قدمی پیوستن به بارسای گواردیولا بودم

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه روسی در 17 سالگی بود که به منچستریوناتید پیوست ولی نتوانست بیش از 5 بازی برای این باشگاه انجام دهد. او بعدها بهترین روزهای فوتبالی خود را در ویارئال پشت سر گذاشت و سپس در فیورنتینا هم خوش درخشید. روسی 30 بار نیز پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرده و 7 گل نیز به ثمر رساند. ستاره همواره مصدوم، هم اکنون برای رئال سالت لیک سیتی بازی می کند.

 

 

1493211

 

 

روسی در مصاحبه با اسکای اسپورتس فاش ساخت که زمانی در یک قدمی انتقال به بارسلونا بود:« فصل 11-2010 عملکرد درخشانی با ویارئال داشتم و پس از مسی و رونالدو، بهترین بازیکن لالیگا بودم. درخشش من توجه بارسا را جلب کرد و آنها پیشنهاد دادند. متن قرارداد هم نوشته شد ولی دو باشگاه در نهایت به توافق نرسیدند. ویارئال رقم ثابت بالاتری می خواست ولی بارسلونا قصد داشت بندهای متغیر را اضافه کند. در نهایت بارسلونا منصرف شد و من نتوانستم شاگرد پپ گواردیولا شوم.»

 

انتقال به یوونتوس:« پس از اینکه آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس شد، به من پیشنهاد داد. ویارئال اما مخالفت کرد چرا که سانتی کاسورلا را به تازگی به آرسنال انتقال داده بود و من غیر قابل ترانسفر اعلام شدم.»

 

منچستریونایتد:« 17 ساله بودم که به این تیم پیوستم. خیلی زود با رایان گیگز دوست شدم. او ستاره مورد علاقه پدرم بود و از ملاقات با او به وجد آمده بودم. کریستیانو هم در یونایتد بود و یادم است که در هر تمرین، بازی گروهی و هر چالشی، می خواست شماره یک باشد. به طور پیوسته برای بهترین بودن تلاش می کرد.»

 

 

1339654

 

دیدگاه‌ها