کد خبر : 1680891 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 10:08 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

چارلی آدام:

کلوپ از نظر ارتباط با بازیکنان مثل دالگلیش است

چارلی آدام، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که رابطه یورگن کلوپ، سرمربی فعلی قرمزها با بازیکنان، مانند رابطه کنی دالگلیش با آنها بود.

کلوپ از نظر ارتباط با بازیکنان مثل دالگلیش است

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ که در اکتبر 2015 هدایت لیورپول را برعهده گرفت، در این مدت دو بار این تیم را به فینال چمپیونزلیگ رساند و توانست سال گذشته با شکست دادن تاتنهام، قهرمانی در این رقابت ها را جشن بگیرد.

قرمزها همچنین در این فصل نمایش های درخشانی در لیگ برتر داشتند و پیش از توقف بازی ها به دلیل شیوع کرونا، در آستانه فتح این رقابت ها بعد از 30 سال بودند. چارلی آدام که تحت تاثیر شور و حرفه ای گری کلوپ قرار گرفته، او را با کنی دالگلیش که در زمان پیوستنش به لیورپول، سرمربی قرمزهای مرسی ساید بود، مقایسه کرد.

 

1482834

 

او به خبرنگاران گفت:" به نظر می رسد که هر دو بین بازیکنان بسیار محبوب هستند و خیلی بازیکنان را بغل می کنند. نمی دانم کار کردن با یورگن چطور است اما چیزی که از بیرون می بینم این است که او بسیار پرشور است و اخلاق کاری اش فوق العاده است.

افراد باشگاه که با آنها صحبت کرده ام، می گویند که او صبح خیلی زود اینجاست، کارش را انجام می دهد و به خانه می رود؛ به همین سادگی. او بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفت اما باید آنها را سازماندهی کرده و راه شان را مشخص کنید و اینکه چطور بازی کنند و به نظر می رسد او این کار را انجام داده که توانستند نتیجه بگیرند.

کسی که شما را بغل کند، شور و اشتیاقش را نشان بدهد و همینطور کمی عشق و علاقه، چیزی است که هر بازیکنی می خواهد و او از این نظر پدیده است.  او بازیکنان فوق العاده ای را دور خودش جمع کرد و به نظر می رسد در حال حاضر بهترین راه حل برای لیورپول است."

دیدگاه‌ها