کد خبر : 1680900 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 10:49 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل سالن و حریف تمرینی را حل کردم

حسین خانی: رقبای بسیار سرسختی دارم

مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: خوشبختانه با حمایت مسئولان تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت فعلا در سالن مجهز و مطلوبی تمرین می کنم.

حسین خانی:  رقبای بسیار سرسختی دارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مصطفی حسین خانی اظهار داشت: با تعطیلی اردوهای تیم ملی کشتی و تعویق بازیهای المپیک، شرایط تمرینی کشتی گیران کاملا تغییر کرد و مجبور شدیم به جای حضور در اردوهای تیم ملی، به تمرینات انفرادی بپردازیم.

 

وی تصریح کرد: هم اکنون تمریناتم را زیر نظر اسماعیل پلوئی مربی اصلی خودم پیگیری می کنم و فعلا با برنامه های او پیش می روم. خوشبختانه مشکل سالن تمرین هم تا حد زیادی برطرف شد و با مساعدت مسئولان تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت مدتی است در سالن این مجموعه تمرین می کنم. این سالن امکانات خوبی برای تمرین کشتی و کار با وزنه و بدنسازی و دوومیدانی دارد که واقعا باید از مساعدت مسئولان تریبت بدنی تشکر کنم.

 

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی در خصوص حریف تمرینی در شرایط کنونی هم گفت: طبیعتا در کشتی نمی توان تنها به انجام تمرینات انفرادی و کار با وزنه بسنده کرد. به همین دلیل مدتی است با برخی از دوستان و همچنین خواهرزاده ام به عنوان حریف تمرینی کار می کنم.

 

حسین خانی در واکنش به این سوال که آیا مصدومیت او کاملا برطرف شده یا خیر، گفت: سال گذشته به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو مجبور به عمل جراحی شدم که خوشبختانه با انجام روند درمانی مطلوب توانستم دوباره با قدرت به کشتی بازگردم. به لطف خدا هم اکنون هیچ مشکلی ندارم و تمریناتم را مثل همیشه باانگیزه و سنگین ادامه می دهم.

 

مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطر نشان کرد: شناخت خوبی از رقبای داخلی خودم دارم و عملکردم در کشتی با آنها بسیار موفقیت آمیز بوده است. اما وضعیت رقبای خارجی کاملا متفاوت است چراکه مدعیان این وزن بسیار سرسخت و باتجربه هستند و هر کدام با چندین مدال جهانی و المپیک به حضور در بازیهای المپیک توکیو می اندیشند. در مجموع همواره کشتی‌های این وزن از حساسیت و سنگینی خاصی برخوردار بوده و مدعیان پرتعدادی دارد.

دیدگاه‌ها