کد خبر : 1680925 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 12:50 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

درگذشت مجری لیورپولی محبوب اسپانیایی‌ها

مایکل رابینسون بازیکن سابق لیورپول که در اسپانیا به یک کارشناس فوتبال مشهور تبدیل شده بود دیروز در 61سالگی به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.

درگذشت مجری لیورپولی محبوب اسپانیایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مایکل رابینسون، بازیکن سابق لیورپول که بعد از بازنشستگی از کشورش انگلیس به اسپانیا نقل مکان کرده و به یکی از کارشناسان فوتبالی مشهور این کشور تبدیل شده بود، دیروز در 61سالگی بعد از مدتی مبارزه با سرطان از دنیا رفت.

 

1493379

 

مایکل رابینسون در اسپانیا یک کارشناس مشهور و محبوب بود و با اینکه ابتلای او به سرطان پوست در دسامبر 2018 تشخیص داده شده و پزشکان از همان ابتدا به او گفته بودند که سرطانش قابل درمان نیست، ولی رابینسون با روحیه‌ای عالی در تمام این مدت به همکاری جدی با شبکه تلویزیونی Movistar + و رادیو کادنا سر ادامه می‌داد.

 

مایکل رابینسون با اینکه تنها دو فصل در لیورپول بازی کرده ولی همواره از این تیم به عنوان تیم محبوب تمام زندگی‌اش یاد می‌کرد. او البته در این دو فصل با لیورپول قهرمان لیگ انگلیس و جام حذفی انگلیس شده و در سال 1984 با پیروزی مقابل رم در ضربات پنالتی، قهرمانی اروپا را هم تجربه کرده است.

 

s1493382

 

رابینسون بعد از آن راهی کوئینز پارک رنجرز شده و سه فصل در آن تیم بازی می‌کند. او در سال 1986 به اسپانیا رفته و بازیکن اوساسونا می‌شود. این نقطه شروع دلبستگی او به این کشور و ماندگار شدنش در اسپانیا می‌شود. رابینسون بعد از بازنشستگی از فوتبال به کارشناسی این رشته رو آورده و بین فوتبالدوستان اسپانیایی محبوب می‌شود.

 

دیدگاه‌ها