کد خبر : 1680929 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 13:40 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌خال و مورینیو به آکادمی یونایتد بی‌اعتنا نبودند

نیکی بات، ستاره سابق و مدیر پرورش استعدادهای یونایتد می‌گوید اتهام بی‌اعتنایی به آکادمی یونایتد از سوی مورینیو و لوئیس فن‌خال، واقعیت ندارد.

فن‌خال و مورینیو به آکادمی یونایتد بی‌اعتنا نبودند

به گزارش "ورزش سه"، نیکی بات، ستاره سابق منچستریونایتد و مدیر پرورش استعدادهای این باشگاه می‌گوید انتقادهای شدیدی که از لوئیس فن‌خال و ژوزه مورینیو، دو مربی سابق این تیم به دلیل بی‌اعتنایی به استعدادهای جوان باشگاه، واقعیت نداشته و داستانسرایی بوده است.

 

منچستریونایتد بعد از بازنشستگی سرمربی افسانه‌ایش سر الکس فرگوسن در سال 2013 دوران پر فراز و نشیبی را سپری کرد و دیوید مویس، لوئیس فن‌خال و ژوزه مورینیو که بعد از او سکان هدایت این تیم را به عهده گرفتند نتوانستند به سر الکس نزدیک شوند. فن‌خال و مورینیو در سالهای گذشته متهم شده‌اند که با بی‌اعتنایی به آکادمی باشگاه، سعی کرده‌اند اسم خود را مطرح کنند و به این ترتیب ضربه مهلکی بر باشگاه وارد کرده‌اند.

 

1493388

 

اما نیکی بات، ستاره سابق یونایتد در دوران سرالکس که در حال حاضر به عنوان مسئول پرورش استعداد شیاطین سرخ فعالیت می‌کند با رد این انتقادها گفت:" انتقادها از فن‌خال و مورینیو، و همینطور دیوید مویس بیش از حد تند بوده. واقعیت این است که آنها وقتی وارد منچستریونایتد شدند نگفتند هر چه در این باشگاه زحمت کشیده شده به کنار، من حالا می‌خواهم هر طور دلم می‌خواهد کار کنم. نه، این واقعیت ندارد. کسانی که این حرفها را می‌زنند داستانسرایی می‌کنند".

 

نیکی بات در ادامه صحبتهایش گفت:" مورینیو با من فوق‌العاده بود. او هر روز صبح سر میز صبحانه با من صحبت می‌کرد و حال بچه‌های آکادمی را می‌پرسید. وقتی بچه‌های آکادمی می‌خواستند برای شرکت در لیگ جونان یوفا به پرتغال بروند او چند بار با آنها جلسه گذاشت و توضیح داد که باید انتظار چه چیزی را داشته باشند و خیلی حرفهای دیگر".

 

 

دیدگاه‌ها