کد خبر : 1680985 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 17:10 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویلی سانیول:

پوگبا همین تابستان به رئال می رود

ستاره فرانسوی سابق بایرن مونیخ معتقد است پل پوگبا بالاخره همین تابستان راهی رئال می شود.

پوگبا همین تابستان به رئال می رود

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال پل پوگبا به توافق نرسیدند. باشگاه انگلیسی تقاضای 200 میلیون یورو برای ستاره فرانسوی داشت اما مادریدی ها با این مبلغ مخالفت کردند. این در حالی بود که پوگبا صراحتا از تمایلش برای جدایی از یونایتد صحبت کرده بود.

 

 

1490868

 

 

مینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا نیز تلاش زیادی کرد تا زمینه جدایی این بازیکن را فراهم کند ولی سران یونایتد از موضع خود عقب نشینی نکردند. پوگبا در یونایتد ماند ولی فصل برای او کابوس وار سپری شده است. پیش از تعطیلی رقابت ها به دلیل کرونا، پوگبا به دلیل سه مصدومیت سنگین، بازی های زیادی را از دست داد ولی حالا امیدوار است با از سرگیری دوباره لیگ، بتواند یاری گر یونایتد برای کسب سهمیه در 9 هفته پایانی باشد.

 

رسانه های اسپانیایی و انگلیسی از علاقه دوباره رئال برای جذب پوگبا نوشته اند و اینکه باشگاه مادریدی تابستان پیش رو بار دیگر برای این مهم اقدام خواهد کرد. تفاوت در اینجاست که ارزش پوگبا پس از فصل بدی که پشت سر گذاشته و نیز به دلیل شیوع کرونا، افت شدیدی پیدا کرده است.

همچنین با توجه به اینکه تنها یک سال تا پایان قرارداد او باقیمانده، صحبت از رقم 40 میلیون یورو برای انقال او به رئال در میان است.

 

 

1493431

 

 

ویلی سانیول در این رابطه به رادیو مونته کارلو گفت:« همه چیز برای اینکه پوگبا از یونایتد جدا شود مهیاست. همه دوست داریم پوگبای تیم ملی فرانسه را ببینیم نه پوگبا یونایتد را.

او خواهان انتقال به رئال است و رئال هم او را می خواهد. یونایتد نیز خوشحال خواهد شد اگر پوگبا را از دست بدهد چرا که بازیکنی با دستمزدی بالا تیم را ترک می کند و در شرایط اقتصادی فعلی این نمی تواند اتفاق بدی برای یونایتد باشد. معتقدم تابستان بالاخره پوگبا به رئال خواهد پیوست.»

 

دیدگاه‌ها