کد خبر : 1681030 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 20:20 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب جدید برای رئال و بارسا در راه جذب مدافع بایرن

به نظر می رسد که چلسی هم به کورس رقابت برای جذب مدافع اتریشی بایرن مونیخ یعنی داوید آلابا اضافه شده است.

رقیب جدید برای رئال و بارسا در راه جذب مدافع بایرن

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اتریشی بایرن مونیخ یعنی داوید آلابا یکی از بهترین بازیکنان این تیم طی سالیان اخیر بوده است. با وجود این که آلابا یک مدافع چپ تخصصی به حساب می آید اما در چند سال گذشته او در مناطق مختلف زمین برای باواریایی ها به میدان رفته و به نوعی آچار فرانسه این تیم به حساب آمده است.

 

 

1466908

 

 

قرارداد ستاره اتریشی با بایرن مونیخ در تابستان سال ۲۰۲۱ و پایان می‌رسد و به نظر می‌آید که مذاکرات بین دو طرف برای تمدید قرارداد نیز ناموفق بوده است؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی آلابا از بایرن مطرح شود. از طرف دیگر گفته می شود که دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا به شدت خواهان جذب این مدافع ۲۸ ساله هستند.

 

حالا اما به نظر می رسد که مدافع بایرن مونیخ یک مشتری دیگر نیز پیدا کرده است. بر اساس ادعای گیم بالاک، خبرنگار معروف اسپانیایی، چلسی جدیدترین تیمی به حساب می‌آید که برای جذب داوید آلابا علاقه نشان داده است. این خبرنگار معروف می گوید: " باشگاه های دیگر نیز خواهان جذب آلابا هستند اما بله چلسی هم به او علاقه مند است. من فکر می کنم که همه فن حریف بودن آلابا می‌تواند یک کمک بزرگ برای فرانک لمپارد باشد. دیدن او در لیگ برتر جالب توجه خواهد بود."

دیدگاه‌ها