کد خبر : 1681054 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 22:57 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه ماتئوس به گوتزه: به ایتالیا برو

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که ماریو گوتزه برای بازی در بوندس لیگا به اندازه کافی سریع نیست و به این بازیکن پیشنهاد کرد که به سری آ برود.

توصیه ماتئوس به گوتزه: به ایتالیا برو

به گزارش "ورزش سه"، گوتزه که در سال 2013 با انتقالی جنجالی از دورتموند به بایرن مونیخ رفت، نتوانست جای ثابتی در ترکیب تیم باواریایی پیدا کند و به سیگنال ایدونا پارک برگشت اما در این باشگاه هم نتوانست بازی های خوبش را تکرار کند و انتظار می رود در پایان فصل و با پایان قراردادش از زردها جدا شود.

او در این فصل 19 بازی برای دورتموند انجام داد که در تنها در 6 بازی در ترکیب اصلی قرار داشت. در این بین، باشگاه هایی مانند میلان و رم برای به خدمت گرفتن این ملی پوش آلمانی ابراز تمایل کردند و ماتئوس که خود سابقه بازی در سری آ با پیراهن اینترمیلان را دارد، به این بازیکن پیشنهاد کرد راهی ایتالیا شود.

او در ستونش در اسکای نوشت:" تصور می کنم که دوران او در دورتموند به پایان رسیده است. بسیار متعجب می شوم اگر در مذاکرات پیش رو، توافقی حاصل شود. امروزه، سبک بازی او دیگر مورد نیاز نیست. مهمتر از همه، او فاقد سرعتی است که بتواند با فوتبالی که دورتموند و بسیاری از باشگاه های بزرگ بازی می کنند، همراه شود.

 

1469373

 

رفتن به بایرن مونیخ، چیزی نبود که او رویایش را داشت. او بعد از بازگشت به دورتموند، هرگز نتوانست روزهای خوبش را تکرار کند. گوتزه باید باشگاه و مهمتر از آن مربی ای را پیدا کند که بازی تیم را حول بازی او شکل بدهد. کاملا این امکان وجود دارد که ایتالیا، لیگ مناسب او باشد. حداقل سرعت بازی در آنجا خیلی زیاد نیست و این به سود اوست. او کمبود انگیزه ندارد. من چند بار بازی های او را تماشا کردم و کسی نمی تواند او را به تنبلی یا نداشتن جاه طلبی متهم کند.

اما او بازیکنی نیست که انتظار داشته باشید برای پس گرفتن توپ، 30 متر به عقب بدود. گوتزه بازیکن کارگر نیست. اگر او باید چنین کاری بکند، من عذرخواهی می کنم."

دیدگاه‌ها