کد خبر : 1681088 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لالیگا

لیگ‌ها را شروع نکنیم، فوتبال حرفه‌ای از دست می‌رود

خاویر تباس رئیس لالیگا با انتقاد از تصمیم فرانسه برای تعطیلی لیگ1 این کشور می‌گوید در صورت عدم شروع دوباره لیگ‌هایی مثل لالیگا، موجودیت فوتبال حرفه‌ای به خطر خواهد افتاد.

لیگ‌ها را شروع نکنیم، فوتبال حرفه‌ای از دست می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا با اعلام اینکه از تصمیم فرانسه برای تعطیلی لیگ1 و لیگ2 این کشور متعجب و حیرت‌زده است می‌گوید در صورتیکه لیگ‌هایی مثل لالیگا از سر گرفته نشوند، موجودیت فوتبال حرفه‌ای به خطر افتاده و ممکن است فوتبال حرفه‌ای به کلی نابود شود.

 

بعد از اعلام نخست‌وزیر فرانسه مبنی بر اینکه ورزش در این کشور تا پیش از شروع تابستان، از سر گرفته نخواهد شد، این عملا به معنای پایان یافتن لیگ‌های این کشور و از جمله لیگ1 بود.

 

1493519

 

خاویر تباس در این باره گفت:" من نمی‌فهمم بازی کردن فوتبال در ورزشگاه بدون تماشاچی و با رعایت همه تمهیدات بهداشتی و ایمنی، چرا باید از کار کردن در خط تولید یا کار کردن در قایق ماهیگیری در دریا خطرناک‌تر باشد".

 

1493520

 

رئیس لالیگا در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" اگر بخش‌های مهم اقتصادی فعالیت‌شان را به شکلی امن و کنترل‌شده از سر نگیرند ممکن است برای همیشه از بین بروند. این اتفاقی است که ممکن است برای فوتبال حرفه‌ای هم بیفتد".

 

تباس در ادامه با اشاره به لیگ برتر انگلیس گفت:" در کشورهای دیگر تیمها تمرین را شروع کرده‌اند. این الگویی است که باید دنبال کرد. فوتبال در اسپانیا نقش مهمی در پیشبرد اقتصاد دارد و ما باید آن را دوباره فعال کنیم".

 

دیدگاه‌ها