کد خبر : 1681174 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 16:32 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارک شوارتزر:

مورینیو می گفت روی اعصاب لیورپولی ها بروید

ژوزه مورینیو سال 2014 و زمانی که سرمربی چلسی بود، یکی از مهمترین عوامل ناکامی قرمزها در فتح لیگ برتر لقب گرفت.

مورینیو می گفت روی اعصاب لیورپولی ها بروید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل 14-2013 تا مدت ها صدرنشین لیگ برتر بود و چیزی تا قهرمانی فاصله نداشت اما شکست 0-2 خانگی برابر چلسی ژوزه مورینیو، آرزوهای این تیم را نقش بر آب کرد. همان دیداری که استیون جرارد لیز خورد تا زمینه برای گلزنی دمبابا مهیا شود. لیورپول در صورت کسب پیروزی در آستانه قهرمانی قرار می گرفت ولی آقای خاص مانع بزرگی بود.

 

 

1493581

 

 

مارک شوارتزر که در آن بازی دروازه بان چلسی بود، در مورد استراتژی مورینیو به بی بی سی گفت:« پتر چک مصدوم بود و من درون دروازه قرار گرفتم. معمولا در چنین بازی هایی به من فرصت نمی رسید ولی با مصدومیت چک، موقعیت بزرگی نصیبم شد.

سه روز بعد با اتلتیکو در لیگ قهرمانان بازی داشتیم. چند مصدوم و محروم داشتیم به طوریکه ایوانوویچ به قلب دفاع رفت و کالاس هم برای اولین بار در لیگ برتر پیراهن چلسی را به تن کرد. به چند بازیکن هم استراحت داده شد.

مورینیو و تمامی کادر فنی ما از لیورپول خوش شان نمی آمد و دوست نداشتند این تیم قهرمان شود. او پیش از بازی و در رختکن به ما گفت که از دقیقه یک روی اعصاب بازیکنان لیورپول برویم و آنها را تحریک کنیم. به من نیز شخصا گفت که از دقیقه یک وقتی صاحب توپ شدم، راه بروم و وقت تلف کنم. می گفت که هیچ عجله ای برای شروع بازی نداشته باشم. او به ما اطمینان داد که این استراتژی در نهایت منجر به موفقیت ما خواهد شد.

 

 

El fatídico resbalón de Gerrard pasa factura a Adidas ⋆

 

 

یادم است مورینیو روزهای قبل از بازی بیمار شده بود و حتی نشست خبری او هفت دقیقه طول کشید. ژوزه معتقد بود که رمز پیروزی بر لیورپول، عصبانی کردن آنهاست. هرگز هواداران و بازیکنان لیورپول را به آن اندازه ناراحت و عصبی ندیده بودم. آنفیلد شب سختی را پشت سر گذاشت و ما جشن شان را خراب کردیم.»

 

لازم به ذکر است که لیورپول در نهایت قهرمانی را از دست داد و سیتی با پیگرینی جشن قهرمانی گرفت.

دیدگاه‌ها