کد خبر : 1681218 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 20:07 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پارس جنوبی به کسر امتیاز

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم به خبر احتمال کسر امتیاز از این تیم توسط سرپرست نساجی واکنش نشان داد.

واکنش پارس جنوبی به کسر امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم نساجی مازندران که مجموعه‌ای ورزشی و اقامتی در تهران دارد، اعلام کرده سال گذشته امکانات ورزشی ازجمله استخر، سالن بدنسازی و ... را برای چندین ماه به پارس جنوبی اجاره داده بود، اما جمی‌ها با آنها تسویه حساب نکردند و به همین دلیل و با شکایت‌های انجام شده، احتمالا از این تیم کسر امتیاز شود.

 

مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با بیان اینکه موضوع بدهی به یکی از هتل‌ها، یک مسئله خارج از فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود، اظهار کرد: هتل برای درخواست پرداخت طلب خود، نمی‌تواند به فدراسیون شکایت کند و باید از طریق دادگاه اقدام کند.

او ادامه داد: مدیر هتل در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایتی را مطرح کرده و ما هم اعلام کرده‌ایم بدهی را پرداخت می‌کنیم، اما در رای کمیته تعیین وضعیت هم موضوع کسر ۶ امتیاز مطرح نشده است.

 

مرادی در این باره به آوای بوشهر می‌گوید: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور بهاروند و مدیر آن هتل در فدراسیون فوتبال داشتیم که قرار شد در هفته آینده بخشی از بدهی هتل را پرداخت کنیم و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی یادآور شد: در شرایطی که از زمان حضور هومن افاضلی به‌عنوان سرمربی پارس جم، نظم خوبی در تیم حاکم شده و پیروزی ارزشمندی برابر تراکتور و دو تساوی خوبِ بیرون از خانه داشتیم، هجمه‌ها علیه تیم ما جای تعجب دارد!

 

او تاکید کرد: شرایط تیم پارس، دارای ثبات خوبی است و موانع کوچک هم قابل رفع است که بدون تردید با قدرت، مسیر را ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها