کد خبر : 1681233 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 21:34 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال فن دایک به چلسی منتفی شد؟

ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه لیورپول مورد توجه آنتونیو کونته قرار داشته است.

چرا انتقال فن دایک به چلسی منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک در دو سال گذشته نقش مهمی در موفقیت های درخشان لیورپول در جام های مختلف ایفا کرده و در زمره یکی از بهترین خریدهای فوتبال اروپا قرار گرفته است. اما این مدافع هلندی قبل از انتقال به لیورپول و هنگام بازی کردن برای ساوتهمپتون به شدت مورد توجه چلسی قرار داشت.

 

1485777

 

نشریه میرر در گزارشی مدعی شد آنتونیو کونته علاقه زیادی به سبک بازی فن دایک داشته و از مدیران چلسی خواسته این بازیکن را جذب کنند. اما خود فن دایک علاقمند به لیورپول بود و تا زمستان سال 2018 برای انتقال به این تیم صبر کرد.

 

همچنین فن دایک اخباری در مورد روابط پرفراز و نشیب کونته با باشگاه چلسی و احتمال جدایی او به علت برخی اختلافات با مدیران شنیده و ترسیده بود که این سرمربی ایتالیایی نتواند مدت زیادی در لندن دوام بیاورد. اتفاقی که در نهایت رخ داد و کونته با جنجال های فراوان و پرونده ای که حتی به دادگاه های بین المللی نیز کشیده شده، چلسی را ترک کرده و در نهایت از ابتدای این فصل هدایت اینتر را بر عهده گرفت.

 

به همین دلیل او در نهایت پیشنهاد چلسی را رد کرد و شش ماه بعد راهی لیورپول شد تا یکی از بهترین بازیکنان این تیم لقب گرفته و حتی سال قبل در رده بندی توپ طلا نیز با اختلاف ناچیزی بعد از لیونل مسی در رتبه دوم قرار گیرد.

دیدگاه‌ها